Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

#59632
Beste mensen,

ook ik heb jarenlang last gehad van paniekaanvallen. Inmiddels ben ik er redelijk vanaf, maar in stressvolle periodes komt het soms nog terug. Ik weet wat jullie doormaken, en hoe lastig het kan zijn om er vanaf te geraken.

Nu doe ik een HBO opleiding Voetreflextherapie, en ik ben erg benieuwd of voetreflexmassages kunnen helpen bij paniekaanvallen. Daar wil ik mijn scriptie voor het laatste jaar over schrijven. Voetreflextherapie werkt erg ontspannend, en tevens kunnen er allerlei klachten mee verholpen worden. Door op de juiste plek op de voet te masseren, kunnen corresponderende organen en systemen in het lichaam gestimuleerd worden. Het zet het lichaam aan tot zelfgenezing en men komt weer in balans.
Het is een vorm van natuurgeneeskunde, niet bedoeld ter vervanging van (huis)arts of medicijnen, maar als aanvullende therapie.

Ik wil dus gaan onderzoeken of voetreflexmassages de klachten van angst- en paniekaanvallen, hyperventilatie en/of pleinvrees kunnen verminderen. Hiervoor ben ik op zoek naar een aantal proefpersonen, die 6 gratis behandelingen ontvangen. Ik vraag je alleen een korte intake-vragenlijst in te vullen, en voor iedere behandeling een paar vragen te beantwoorden. De behandelingen vinden plaats in Utrecht, in de wijk Leidsche Rijn. Heb je interesse om mee te doen, dan kun je een mail sturen naar

info@ansana.nl

Met vriendelijke groet,
Anja Berkhout-Hilhorst
Paniekaanvallen en CBD Olie