Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door Pim
#60960
Ben sinds 11 jaar weer wezen squashen. Ben net terug en heb nu al spierpijn :cry:
Zal mogen niet minder zijn ben ik bang maar heb wel weer enorm genoten. Zo'n leuke sport.........voel me alleen wel een oud wijf :lol: :lol: :lol:
Door Wendy mv 3
#60961
Wat goed van je! Heerlijk he, sporten? Ik ga nu sinds vorige week elke vrijdag zwemmen. Heeeerlijk ontspannend. Leon heeft al vaker aangegeven dat sporten goed is. Ben het met hem eens nu ikzelf gezwommen heb. Krijg er een voldaan gevoel van.
Misschien voor jou een idee om lekker in bad of onder de douche te gaan om zo de spierpijn wat te verzachten?
Door Pim
#60962
Hoi Wendy,
Ik sport al een hele tijd, cardio fitness, dat kan bij mijn werk in het gezondheidscentrum maar dat doe ik omdat het goed is voor me, maar squash is iets wat echt leuk is.
Heb idd een hete douche genomen maar mijn onderrug is heeeeeeel zielig :lol: Ben ook ongesteld geworden dus die onderrug was al zwak.......
Volgende week ga ik gewoon weer hihihihi. Mijn kids squashen ook en hebben dan les dus ipv wachten speel ik nu ook weer........
Goed van je dat je ook bent gaan sporten, het is echt goed voor iedereen!
Groetjes,
Diana
Paniekaanvallen en CBD Olie