Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door mulder
#61235
Ik ga hier toch weer wat posten, want ik vind het belangrijk om de positieve stappen die ik zet ook te belichten en niet alleen teleurgesteld zijn als iets niet lekker loopt. Daarom mijn Trots van vandaag! Ik doe al een tijdje vrijwilligerswerk maar de omgeving paste niet echt bij me en ze konden me ook niet het werk bieden dat ik wel leuk vond (administratief werk). Daarom deze week op intake geweest bij een welzijnsorganisatie die vrijwilligers bemiddeld. Verder ben ik woensdag op een kennismakingsgesprek geweest voor een mogelijke vrijwillige baan, wat heel leuk was. Vanmorgen had ik een gesprek (met 2 mensen tegenover me, een echt sollicitatiegesprek) in het centrum van Den Haag bij een andere organisatie. Ik heb vannacht van alle stress amper geslapen en zei vanmorgen tegen mijn man dat hij de kinderen maar moest doen en mijn gesprek moest afzeggen. Ik dacht echt dat ik het niet kon op die paar uurtjes slaap. Maar (oké, onder lichte druk van mijn man) ben ik toch gegaan en dat gesprek gevoerd. Nu begin ik 11 februari bij een leuke nieuwe baan op vrijwillige basis. Voor mij een grote stap, ik houd helemaal niet van veranderingen, dat geeft mij (en dat herkennen jullie vast ook) veel stress en spanning, maar om verder te komen moest ik het doen. Nu ben ik uitgeput, maar toch wel TROTS op mezelf!!! Kom op, deel ook jullie trotse momenten of momentjes!
Door Pim
#61236
Hey Mulder,
Wat goed van je, GEFELICTEERD !!!!
Zo zie je maar, we kunnen meer dan we denken.

Ik ben trots omdat het me steeds langer lukt om dingen positief te benaderen en gewoon mijn leven te leven zonder me aan te trekken wat anderen vinden :lol:

Groetjes,
Diana
Door mulder
#61241
Goed voor jou Diana! We houden vol, ik heb een mooi bosje roze tulpjes gekocht om mezelf te feliciteren. kan ik ernaar kijken en weer even trots zijn.
Door panicme
#61246
Groot gelijk heb je, trots mag je zeker zijn.
Door mulder
#65939
Hallo,

Zijn er nog trotse mensen hier??? We hebben het veel over onze klachten, maar er gebeuren vast en zeker ook dingen of doen dingen waar we heel trots op zijn, toch? Daarom zou ik het leuk vinden als we zoveel mogelijk dingen posten waar we trots op zijn, grote of kleine stappen.
Ik ben trots op mezelf omdat wij zaterdag een (drukke) verjaardag hadden, waar ik wel graag naartoe wilde en we zijn zelfs gebleven met eten. Ik heb gezellig gekletst, mijn vriendin geholpen met het eten en voor een paar uurtjes voelde ik me (ondanks mijn lichte angst en duizeligheid) weer 'de oude'. Ik ben er trots op!!

Wie volgt?
Door elvira1983
#65945
Hallo allemaal, ik ben trots op me zelf dat ik me kledingkast helemaal alleen ordelijk en Netjes hebt gemaakt ga vandaag het laatste deel netjes maken, mijn psycholoog zegt als je huis ordelijker is dan is je hoofd ook ordelijke en zullen je klachten met paniek en angst ook wat af nemen.groetjes elvira
ps mulder heb je mijn berichtje nog gelezen een prive en in jouw topic een baan hoera/help
Door mulder
#65948
Ha Elvira, goed hoor, geeft altijd zo'n opgeruimd gevoel! Ik had je berichtje niet gezien, maar heb nu gereageerd.
Wie is de volgende die iets heeft waar hij of zij trots op is???
Door Zonnig
#66620
Vandaag, moest ik de brief met overlastmeldingen verzenden naar de Gemeente. Ook het advies van iemand anders om de overlastmeldingen op papier te zetten. Eindelijk na 12 jaar gaan de diverse partijen met elkaar in gesprek om het hopelijk op te lossen. Had een brief gestuurd naar de wethouder.

Ik mag er helaas niet bij aanwezig zijn in deze fase.

Ik moet alles dus uit handen geven: akelig.

Ondanks de spanning tijdens het doorlezen en het schrijven van de mail; toch vandaag verzonden. Heel normaal eigenlijk; maar na afloop veel spanningsklachten en vlekken voor mijn ogen.
Door mulder
#66629
Goed zeg van je! En wat jammer dat je je na zoiets stoers vaak helemaal niet lekker voelt,soms alleen maar slechter door de spanning, maar toch is het goed en mag je heel trots zijn op jezelf!!!
Wie is er nog meer trots op zichzelf?
Paniekaanvallen en CBD Olie