Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

#59658
Hoe langer hoe meer, heb ik het gevoel dat mijn relatie geen enkele slaagkans heeft.

Ik zit in een enorme tweestrijd, want alleen leven is niks voor mij.
Aan de andere kant, kan en wil ik zo niet verder leven.
Na een paniekaanval is het hier dagenlang beeld zonder klank, en als ik probeer "normaal" verder te doen, word ik afgeblaft en afgenauwd.

Mijn ma gaf me het advies zo normaal mogelijk te proberen doen, maar ik weet niet hoe lang ik dat nog kan opbrengen.
Ik vrees de moment dat hij naare huis komt, loop aks een spook door mijn eigen huis, en weet nooit een gepast antwoord als hij me weer eens afblaft.
Als ik bv zeg dat ik morgen naar de dokter ga, dan is het enige antwoord "ja".
Nooit eens een vraag naar het waarom of hoe.

Hij heeft een vriendin, van de hondenschool, die hij drie keer per week ziet.
Ik mag daar niks van zeggen, want dan is het weer ambras.

Herkent iemand dit?
Ik zou zo graag tips hebben over hoe ik met deze relatie al dan niet verder moet.

bedankt alvast
liefs
Nadine
Door Wendy mv 3
#59662
Volgens mij weet je zelf het antwoord al op je vraag. Als een vriendin dit tegen je zou zeggen hoe zou je reageren?
Door arnold
#59663
nadine heb je me pb al gelezen ?

arnold
Door muppie
#59669
Hoi Nadine,

Als ik het zo lees doe jij jezelf enorm te kort in deze relatie. Hij doet maar lekker waar ie zin in heeft en als jij er iets van zegt loopt hij chagrijnig door het huis.
Als een vriendin met dit verhaal bij jou komt wat zou jij dan tegen die vriendin zeggen?!?!?!
En als ik je andere berichtjes lees krijg ik sterk de indruk dat deze hele relatie van grote invloed is op je angst en paniek. Of zit ik er nu helemaal naast?!?!
En alleen zijn niks voor jou?! Ik denk dat je alleen beter af bent dan in deze relatie. En tuurlijk zal het in het begin niet makkelijk zijn om alleen te zijn, maar geloof me dat ga je leren en je gaat er zelfs van genieten.
Echt hoor ik weet zeker dat jij beter verdiend dan dit.

Groetjes,
Muppie
Paniekaanvallen en CBD Olie