Forum

Hier komen speciale verzoeken van bijvoorbeeld TV programma's...

Moderators: Leon, Leap

#17689
Voor een verhaal in het blad Vriendin ben ik op zoek naar een interviewkandidaat. Ik zoek een vrouw met een ongebruikelijke angst (iets waarvan anderen denken: hoe kun je daar nou bang voor zijn?), die daarover anoniem wil vertellen.

Leon: Er is al iemand geinterviewd dus de oproep komt te vervallen. Zal nog wel aangeven in welke editie het verhaal komt te staan.
Door Leon
#18729
Ik heb daarnet het volgende bericht binnen gekregen.

Hoi Leon,

Het verhaal over angst komt in nummer 48. Vriendin is een weekblad, dus ik neem aan dat dat de week van 23 november is. Maar het blad ligt bij elke supermarkt (denk ik), dus je kunt zelf af en toe spieken wel nummer er in het schap ligt. Meestal komt het iets eerder uit.
Gebruikersavatar
Door B-online
#18772
Ik ben hiervoor geintervieuwd :)
Door Leon
#18773
Ik vroeg me al af wie het was. Vond je het spannend of vond je het eigenlijk wel prettig om je verhaal te vertellen . Ik ben wel benieuwd en zal het verhaal zeker gaan lezen.

Leon
Gebruikersavatar
Door B-online
#18784
Nou ja, het was natuurlijk wel spannend.... We hebben in totaal 2.5uur aan de telefoon gehangen. Erg aardige vrouw en ik kon mijn verhaal goed kwijt. Omdat ik erg veel traumas heb, vind ze dat mijn verhaal veel breder verteld/geschreven moet worden.. Dus ze gaat het aankaarten om mijn verhaal bij bv hartsverhalen te laten plaatsen. Dat zijn 3 blz. Nu had ze maar 800woorden (dacht ik) en dat is erg weinig.

Al met al ben ik ook er benieuwd naar mijn eigen verhaal.. :)
Door Leon
#18786
Die ken je toch al? Hahahahh nou dapper hoor. Het is zo jammer dat ik dat destijds niet kon. Ik weet zeker dat het ook weer oplucht om je verhaal zomaar aan een onbekende te vertellen. Dus je krijgt misschien nog een sequel ( om maar in filmtermen te spreken) En komt er ook dan nog een verfilming? Nee hoor datis een geintje maar ben heel benieuwd
Gebruikersavatar
Door B-online
#18795
Hahaha ja ik ken het verhaal natuurlijk wel, maar het is erg confronterend omje eigen verhaal, en je trauma's op papier te zien staan...

En ach, een film?? ghehe ben bang dat erg maar weinig mensen op zitten te wachten :P
Door Melissa
#18796
Ik ben benieuwd naar je verhaal, ga het zeker lezen!
Gebruikersavatar
Door B-online
#18798
Melissa schreef:Ik ben benieuwd naar je verhaal, ga het zeker lezen!
Lief... :) Dank je wel
Gebruikersavatar
Door Maarten
#18855
Tof Bianca, weet je in welke uitgave je komt?

2 weken geleden stond er een interview in van een vriendin van me met emeto. Het was een volledige pagina dus dat zou bij jou ook zo zijn toch?
Door Leon
#20255
Ik had je gemaild dat het artikel in Vriendin over paniekaanvallen in nummer 48 zou staan, maar het is nummer 50 geworden. Als het goed is, moet je die nu in de winkel kunnen kopen.
Door jermen
#20293
Hoi

Heb hem gekocht vanavond, een goed verhaal met alles erin van hoe paniek werkt.
Knap gedaan Bianca

Jermen
Gebruikersavatar
Door B-online
#20295
jermen schreef:Hoi

Heb hem gekocht vanavond, een goed verhaal met alles erin van hoe paniek werkt.
Knap gedaan Bianca

Jermen
Dank je wel.. :)
Door patries 1971
#20299
hoi Bianca,

Ik ga hem morgen gelijk kopen hoor!!!!

x
Door Leon
#20365
Ik wil je enorm bedanken, Bianca voor het verhaal. Ik kreeg een enorme laag kippenvel bij sommige momenten. dapper maar ook goed dat je dit met ons wilde delen. Ga zo door, Bianca. Iedereen in zijn leven kent dieptepunten maar gelukkig ook hoogtepunten. Ik vind dat jij je diepste punt wel bereikt hebt en nu samen met je dochtertje weer eens naar echt hoogtepunt moet gaan. Dat verdien je echt en denk dat andere daar ook zo over denken.

Leon en Yvonne ( mijn vrouw was ook onder de indruk van je verhaal)
Paniekaanvallen en CBD Olie