Forum

Hier komen speciale verzoeken van bijvoorbeeld TV programma's...

Moderators: Leon, Leap

Door Bert
#18089
Onderstaande mail kreeg ik:

Door middel van deze email bevestigen wij dat u meedoet aan het onderzoek. Binnen afzienbare tijd zult u op de hoogte worden gebracht van de aanvangsdatum van het onderzoek.

Nu maar weer afwachten hoe het verder gaat. Ik houd jullie op de hoogte.
Door Bert
#18774
Heb weer een mail ontvangen van de VU.
Aanstaande maandag begint het onderzoek.
De duur is vijf weken.

Ik houd jullie op de hoogte.
Door Bert
#18861
Zie onderstaande posting
Laatst gewijzigd door Bert op 05 nov 2009, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Vrije Universiteit
#18877
Beste mensen,

Wij van de onderzoeksgroep begrijpen uit jullie reacties dat er nogal wat vragen zijn over bepaalde zaken. Er valt te lezen dat jullie met elkaar vergelijken wie wat heeft ontvangen. Iedereen ontvangt de verschillende informatie op verschillende manieren. Hier wordt ook rekening gehouden met persoonlijke voorkeur die is opgegeven bij de aanmelding. Daarnaast zijn er een aantal voorwaarden waaraan een deelnemer moet voldoen: niet iedereen kan dus deelnemen.

Daarnaast is het voor het onderzoek van belang om geen discussies te voeren over de verkregen informatie dan wel het proces van de cursus. Dit heeft invloed op de uitkomsten van het onderzoek en dat willen we minimaliseren.

We vinden het fijn dat er zoveel belangstelling is voor zelfhulp cursussen via internet! We hopen op een goede en discrete medewerking van iedereen.

Mochten jullie zelf vragen hebben over het onderzoek, dan graag contact opnemen via Role_of_support@psy.vu.nl.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

W.M. Seekles, M.Sc
Vrije Universiteit Amsterdam.
Paniekaanvallen en CBD Olie