Forum

Hier komen speciale verzoeken van bijvoorbeeld TV programma's...

Moderators: Leon, Leap

#17680
Ik ben een onderzoeker van de Vrije Universiteit Amsterdam. Op de afdeling klinische psychologie doen wij onderzoek naar zelfhulpbehandeling via internet bij mensen met lichte tot matige angst en/of depressie. Per 1 september willen wij met een nieuwe ronde beginnen om deelnemers te werven. Is het mogelijk om op uw website, per 1 Oktober, een oproep te plaatsen? Of eventueel een bericht met link in het lotgenotenforum te plaatsen?

Dus hier bij deze oproep.Het is gratis dus pak je kans

Heeft u last van angst of somberheid en zou u hier iets aan willen doen? De afdeling Klinische Psychologie aan de Vrije Universiteit doet onderzoek naar een zelfhulpbehandeling voor deze klachten. Surf naar www.psy.vu.nl/ros
Door Bert
#17693
Leon,
Ik heb me aangemeld. Binnen afzienbare tijd krijg je informatie wordt aangegeven.
Dan kun je alsnog beslissen wat je wilt.

Groeten,
Bert
Door Esje
#17695
Ik heb me ook aangemeld!
Ben benieuwd... :wink:
Door Bert
#17696
Leon schreef:Geweldig Bert,

Niet geschoten is altijd mis.

ben benieuwd
Dat was ook mijn gedachte. Kan het altijd zien.
Houd je op de hoogte.
Door patries 1971
#17710
Ik heb me ook aangemeld hoor.....

Tja alles aanpakken toch?
Door Leon
#17721
Altijd blijven ondernemen. Misschien is het niets maar wie weet heb je goud in handen
Door Lotje
#17735
Ik heb me ook aangemeld.
Er zijn 5 groepen, maar je kan ook in 1 van de 2 groepen komen die niet die zelfhulp gaan doen, dat zou wel jammer zijn. Maar proberen kan altijd, en helpen aan het onderzoek is nooit verkeerd toch?
Door patries 1971
#17748
Nou ik had me dus aangemeld...Toen kreeg ik vandaag mail of ik een paar vragen wilde beantwoorden. Keurig gedaan,2 seconden later mail terug met het antwoord: sorry omdat je bij een psycholoog zit, kun je niet deelnemen aan het onderzoek... :!!! heb ik weer, helaas!!

En jij Bert heb jij al wat gehoord??
Door Bert
#17753
patries 1971 schreef:Nou ik had me dus aangemeld...Toen kreeg ik vandaag mail of ik een paar vragen wilde beantwoorden. Keurig gedaan,2 seconden later mail terug met het antwoord: sorry omdat je bij een psycholoog zit, kun je niet deelnemen aan het onderzoek... :!!! heb ik weer, helaas!!

En jij Bert heb jij al wat gehoord??
Hallo Patries,
Nee, ik heb er nog niets van gehoord. Maar als ik je bericht lees, kom ik ook niet in aanmerking want ik loop ook bij een psycholoog.
Jammer is dat hè. We willen alles aanpakken, krijg je zoiets.
Door Lotje
#17755
Oh dat is ook erg jammer!
Misschien kom ik wel in aanmerking, ik loop op dit moment niet bij een psycholoog o.i.d. Ben dat wel binnenkort van plan... Ik hoop dat ik ook snel er iets van hoor!
Door Esje
#17802
Ik kreeg ook idd na de vragenlijst meteen een mailtje terug dat ik niet in aanmerking kom omdat ik onder behandeling ben bij een psycholoog... jammer! Je zou denken dat dit een onderzoek niet in de weg hoeft te staan... Maar ja, wat weet ik daarvan ?!hahaha
Door patries 1971
#17829
kreeg ik vandaag ineens papieren die ik moest invullen....hebben jullie dat ook gehad??
Door Bert
#17830
Hallo Patries,
Heb nog helemaal niets ontvangen, geen mail of wat dan ook?? :(
Paniekaanvallen en CBD Olie