Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door joepie
#68879
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ben al jaren hier niet meer geweest. Maarde paniek is weer in alle hevigheid terug.
Kom weer om contact te leggen. Kijken of het forum nog actief is.
Door relax42
#68881
Hoi Joepie.

Dat is vervelend! Hoe manifesteert zich dat bij jou nu?
Het is wat rustiger op dit forum, dan wellicht zoals jij het nog herkent, maar er zijn zeker nog een aantal leden actief!
Door joepie
#68882
Bij mij is het weer teruggekomen vanwege het overlijden van mijn vader en door een auto-ongeluk die ik gehad heb.
Daarnaast ben ik aan het switchen van medicijnen, heb het gevoel dat de nieuwe medicijnen niet hun werk doen.
Door joepie
#68883
relax42 schreef: 11 okt 2021, 02:13 Hoi Joepie.

Dat is vervelend! Hoe manifesteert zich dat bij jou nu?
Het is wat rustiger op dit forum, dan wellicht zoals jij het nog herkent, maar er zijn zeker nog een aantal leden actief!
Jammer dat het wat rustiger op het forum is, in de tijd dat ik hier kwam waren er veel mensen actief en konden we via de chat elkaar ook steunen.
Ik heb nu veel onrust in mijn lijf en die onrust gaat vaak over in angst.
Door relax42
#68903
Hoi Joepie.

Er zijn nog steeds wel mensen actief hier hoor :D
Hoe gaat het nu met je intussen?
Door dj
#68935
joepie schreef: 10 okt 2021, 16:23 Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ben al jaren hier niet meer geweest. Maarde paniek is weer in alle hevigheid terug.
Kom weer om contact te leggen. Kijken of het forum nog actief is.
Hoi Joepie
welkom terug heel herkenbaar sinds begin dit jaar bij mij ook in hevigheid terug gekomen daarom me account weer geactiveerd sinds 2007 lid hier . het is nog steeds actief hier alleen veel nieuwe mensen maar ook veel oude komen terug .
gr DJ
Door joepie
#68981
wondertje schreef: 05 dec 2021, 12:12 mocht je er baat bij hebben
er is een whatsapp groep voor lot genoten
En hoe aktief is die whatsapp groep?
Paniekaanvallen en CBD Olie