Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

#67397
Dag Allemaal,

Ik ben Martin en het is al eventjes geleden dat ik voor de laatste keer op dit forum ben geweest. Ik heb een angst en paniek stoornis, waarover ik hier veel heb gesproken, waar ik na veel therapie en medicatie inmiddels goed mee kan leven. Het is inmiddels meer dan een jaar geleden dat ik mijn laatste paniek aanval heb gehad en daar ben ik erg blij mee.

Over de jaren (het begon toen ik 22 was en ik ben nu 31) heb ik veel geleerd en ben ik ook steeds actiever geworden in het steun bieden aan anderen mensen die in een moeilijke periode zitten qua angst en/of paniek.

Daarnaast weet ik dat voor mijn soms de feestdagen veel stress met zich mee konden brengen en wil ik daarom wil ik graag aangeven dat als er mensen zijn die behoefte hebben aan steun, of behoefte hebben om met iemand te praten/chatten die grotendeels hetzelfde heeft meegemaakt, dat ik daar de komende twee weken beschikbaar voor ben. Laat hier een berichtje achter of stuur mij een privébericht en ik zorg dat ik zo snel mogelijk reageer.

Ik geloof in de kracht van jullie allemaal!

Martin.
Door Gerry
#67399
Hallo martin!
Wat aardig van je dat je mensen wilt steunen! En goed dat het beter met je gaat.
Zelf ben ik ook wat jaartjes redelijk angstvrij geweest,maar negen maanden geleden is mijn man overleden,en zit nu met de kerst voor t eerst in mijn leven zonder hem.
k heb veel verdriet,en ook de nare gedachtes en angsten zijn terug.
k Hoop dat ik t allemaal red,soms rotdag dan gaat t weer wat beter. gr gerry
Door Airwave
#67400
Hallo Gerry,
Wat jammer dat je even een mindere periode hebt, ik kan heel goed begrijpen dat de eerste kerst zonder je man een moeilijke tijd is. Ik heb er alle vertrouwen in dat je het red, wees lief voor jezelf en zorg dat je voldoende rust en ontspanning krijgt. Voor je het weet dan zullen je nare gedachten en angsten verminderen.
Door Gerry
#67403
Dank Martin! ja ik weet dat het door stress komt, er komt in ene van alles op je af,en ben nog noooit alleen geweest,in mijn hele leven niet.
Ben bezig met werk zoeken,en ons huis verkopen,zodat ik naar een appartement kan,zou ik heel graag willen,wl in mijn eigen buurt blijven wonen waar ik iedereen ken.
Dank voor je antwoord,en voor jou ook fijne rustige dagen! :wink:
Door Monie
#67432
Hey kanjer,
Wat ontzettend lief dat je er voor anderen wilt zijn.erg blij om te horen dat het goed met je gaat.
Ik zal er ook voor jou zijn.

Liefs monie
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#67459
Jammer dat de twee weken hulp om zijn ;)

Welke medicatie slik je en slik je deze nog?
Door Airwave
#67460
Monie schreef:Hey kanjer,
Wat ontzettend lief dat je er voor anderen wilt zijn.erg blij om te horen dat het goed met je gaat.
Ik zal er ook voor jou zijn.

Liefs monie
Hey Moon! Hopelijk treffen we elkaar snel weer een keer op Skype.
Marianne77 schreef: Jammer dat de twee weken hulp om zijn Wink

Welke medicatie slik je en slik je deze nog?
Hoi Marianne, Ik gebruik Effexor, ik slikte 150mg en zit nu nog op 37.5.
Door Monie
#67501
Dat hoop ik ook airwave.
Wees lief voor jezelf :)

Liefs moon
Door Monie
#67741
hey lieve martin,

hoe is het met je? ik denk vaak aan de chatgroep die wij hier hadden altijd, was reuze gezellig en behulpzaam. :)
Hoe gaat het met jou paniek en angst?
Tot snel en wees lief voor jezelf :)

knuffel,
monie
Paniekaanvallen en CBD Olie