Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Melissa1990
#68273
Hallo allemaal,

Ik ben Melissa, 28 jaar en heb een hele lieve dochter van 7 jaar. Toen ik 22 jaar oud was kreeg ik last van angst en paniekaanvallen, daarbij ontwikkelde zich ook nog eens agorafobie. Ik dorst niks meer, niet meer naar de winkel, niet meer naar buiten. Ik wou enkel maar thuis blijven want daar voelde ik me goed en veilig. Op een duur ging ik wel gewoon mijn dingen doen en lukte het mij er redelijk mee om te gaan. Maar in juli dit jaar werd ik wakker en er stroomde echt een heel raar soort angst door mijn lichaam. Ik was opeens bang van de wereld en van mensen, zelfs voor mezelf. Ik had ieder moment het gevoel dat ik gek ging worden of compleet door ging draaien. Ik was compleet uitgeput en moe en kon alleen maar huilen. Ik voelde me mezelf niet meer, dorst ook niet meer auto te rijden wat ik eerst gewoon wel altijd deed. Alles was te veel geworden, geluid klonk heel hard, muziek klonk opeens raar in m'n oren. Ik had opgezocht wat het kon zijn en kwam weer uit op angst en paniek met daarbij depersonalisatie/derealisatie. Vanaf juli voel ik mij echt vervreemd van mezelf en de wereld. Ik moet daarbij zeggen dat ik heel wat meegemaakt heb in mijn jeugd en ook in mijn relatie (ik had een relatie met een narcist) daarbij heb ik ook continu negatieve mensen om mij heen en mag ik niet zijn wie ik ben want dan wordt ik genegeerd. Ik denk zelf dat alles te veel is geworden en ik te lang door ben gegaan waardoor mijn lichaam en geest mij nu de rekening geven. Ik ben op zoek naar lotgenoten en mensen die hetzelfde meemaken want ik ben soms echt bang dat ik gek word ofzo. Lieve groetjes, Melissa :wink:
Paniekaanvallen en CBD Olie