Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Stressertje
#67907
Beste Lotgenoten/ Lezers,

Ik ben een man 26 jaar en heb sinds vorig jaar last van paniekaanvallen, het begon allemaal op de warmste dag van vorig jaar , in het dagelijks leven was ik een monteur in de telecommunicatie , had ontzettend veel lol in me werk en was net op mezelf gaan wonen ( je zou kunnen zeggen dat ik het aardig voorelkaar had ) . Maar helaas greep het noodlot toe , van de een op de andere dag zakte ik in elkaar door een ontzettende intense paniek aanval , ik wist letterlijk niet waar ik het zoeken moest . normaal als ik me onrustig of paniekerig voelde kreeg ik mezelf altijd weer rustig , maar dit keer was dit niet het geval en wist ik dat er iets goed fout zat . na anderhalf uur verder te zijn knapte ik op en dacht ik dat dit eenmalig was . de volgende dag zakte ik wederom in elkaar en belande in het ziekenhuis(zoals waarschijnlijk bij meer mensen is gebeurt met deze klachten). ik kwam thuis te zitten verloor mijn baan en wist even niet meer wat of wie ik was . derealisatie kwam regelmatig voor en ik ging in therapie , ik leerde hoe en wat er met me aan de hand was en langzaam maar zeker krabbelde ik weer enigsinds overeind en zocht een nieuwe baan , nu bij deze baan zijn de klachten wederom keihard terug gekomen , vooral in de ochtend is het het hefigst zeg maar vooral in de spits. Ook al weet ik dat ik niet de enige ben , hoop ik via dit forum toch het gevoel te krijgen niet er alleen voor te staan en de kracht te vinden om samen met jullie door te gaan en de hoop niet op te geven . ik zit niet aan de AD aangezien ik ook nog andere meds slik en niet als een (met alle respect) zombie rond wil lopen .
Door Airwave
#67908
Welkom Stressertje,

Herkenbaar verhaal! Zelf wel gekozen om de AD te slikken, maar respect dat jij het zonder doet. Erg rot om te horen dat je klachten weer terug zijn gekomen. De spits als stresspunt is erg herkenbaar. Het forum is niet meer zo actief als het een aantal jaren geleden was, maar je staat er zeker niet alleen voor, er zijn met jou nog velen die hetzelfde mee hebben gemaakt of nog mee maken.

Het allerbeste gewenst en geef zeker de hoop niet op!
Paniekaanvallen en CBD Olie