Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Sssuzzzie
#68307
Hoi,eerst maar eens voorstellen.. Ik ben Suus,kom uit Brabant,al jaren geleden een account aangemaakt maar nooit het lef gehad iets te posten. Ongeveer 10 jaar geleden belandde ik in een burn-out,waar ook de bekende paniek aanvallen bij kwamen kijken. Dat laatste is geëindigd is een forse angststoornis. Medicijnen (paroxetine) en verschillende therapieën hebben mij daar uitgekregen. De afgelopen 5/6 jaar,heb ik een normaal zorgeloos leven kunnen,geen medicijnen,geen aanvallen,geen enkel vuiltje aan de lucht.. Tot een half terug.. Na wat lichamelijke klachten,is alles weer in alle hevigheid terug,nog heftiger als jaren geleden. Volgende week start ik weer met therapie,hopelijk gaat dat snel werken want ben die hele dagen duizelig en gespannen thuis ook wel beu..
Door dark1993
#68318
Welkom terug, al is dat niet helemaal de bedoeling geweest uiteraard. Ik herken me heel erg in je klachten en ik hoop voor je dat je alles weer snel op de rit hebt!
Paniekaanvallen en CBD Olie