Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Wendysteunt
#68967
Even voorstellen, mijn naam is wendy en ik heb een vriend met een paniekstoornis. We hebben sinds mei 2021 een relatie en het onverwachte is 1 januari gebeurd, hij heeft nu een paniekaanval. Omdat dit voor mij volledig nieuw is en ik niet zo goed weet wat te doen wil ik graag via dit forum mijn verhaal delen en zodoende proberen te ontdekken hoe ik hem het allerbeste kan helpen (en zelf ook gelukkig blijf).
Door dj
#68969
Wendysteunt schreef:Even voorstellen, mijn naam is wendy en ik heb een vriend met een paniekstoornis. We hebben sinds mei 2021 een relatie en het onverwachte is 1 januari gebeurd, hij heeft nu een paniekaanval. Omdat dit voor mij volledig nieuw is en ik niet zo goed weet wat te doen wil ik graag via dit forum mijn verhaal delen en zodoende proberen te ontdekken hoe ik hem het allerbeste kan helpen (en zelf ook gelukkig blijf).
hallo Wendy
aller eerst van harte welkom hier.
Is er iets gebeurd waardoor hij een paniekaanval heeft en hoe is het nu met hem ?
mijn advies blijf zelf zo rustig mogelijk praat rustig tegen hem vooral heel veel luisteren probeer samen te ontdekken hoe en wat de paniekaanval veroorzaakt heeft .
MVGR DJ
Door Joyce77
#68971
Hoi Wendy,

Begrip is een van de belangrijkste dingen. Probeer te begrijpen wat je vriend zegt, luister naar hem. Het is heel lastig voor iemand die langs de zijlijn staat. Blijf communiceren. Precies wat DJ zegt probeer erachter te komen wat paniekaanval triggert. Heel veel sterkte, ook hij is hier welkom.

Groetjes Joyce
Paniekaanvallen en CBD Olie