Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Saratje
#68696
Hallo ik Ben Sara en wou me hier komen voorstellen, maar ik ontdek nu pas dat de laatste berichtend ie er staan allemaal "spam" berichten zijn, niet door mensen geplaatst.

Dus vandaar eerst even de vraag, is dit forum nog actief?

groetjes

Sara
Door wil
#68698
Helaas is dit forum niet actief meer. Ik kijk regelmatig of er nieuwe berichten zijn, maar die zijn er enkele keer. Het meeste zoijn de spam berichten. Een van de beheerders is ook zonder opgaaf van reden verdwenen. Erg jammer want dit was vroeger een forum waar veel mensen berichten plaatsten
Door relax42
#68700
Hallo. Ik loop daar ook tegenaan. Jammer, dat dit nu niet meer zo actief is. Kun je elkaar er wat mee helpen :D .
Waar loop jij dan zoal tegenaan Sara (als ik vragen mag uiteraard).
Door Saratje
#68703
Zo, er zijn toch nog wat mensen :D

Ik heb geen grote zaken waar ik tegenaan loop hoor. Ik merk gewoon dat "2020" me een beetje onrustiger maakt. Er zullen vast wel meer mensen zijn die dat voelen denk ik :lol:
Door relax42
#68706
Hallo Saratje. Jazeker zijn er wel mensen :P 2020 zal voor veel mensen een onrustig jaar zijn. Waar zit je dan mee? Want je bericht het wel, dus moet er wel iets zijn :lol: :wink:
Door sabina
#68738
ik had zo onwijs veel aan dit forum 10 jaar geleden ..t heeft me er echt door heen gesleept met opbouw van een ad ... zo veel liefde en een luisterend oor hier .. helaas is die niet meer in gebruik en is er veel spam
Door relax42
#68739
Jammer inderdaad, maar hoop blijven houden :D Zolang er af en toe mensen zijn die posten en kijken, trekt dat wellicht weer mensen aan en blijven promoten dan maar :mrgreen:
Paniekaanvallen en CBD Olie