Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door NijverSchip
#68015
Hallo,
Ik ben Linda, 33 uit Twente. Ik ben 10 jaar en 5 maanden opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis. Inmiddels verblijvend op een open herstel afdeling.
Ik ben gediagnosticeerd met een persoonlijkheidsstoornis, cptss, depressie en voortvloeiend uit de cptss vaak angstig. Vaak volgt na de herbelevingen s nachts een forse paniekaanval die ik moeilijk onder controle krijg. Ook in drukte etc regelmatig in paniek.

Depressie is heftig momenteel. Maand geleden verhoging gehad van de anti depressiva maar geen effect. Komende week afspraak met de psychiater, en uiteindelijk overstappen op andere medicatie, waardoor hopelijk ook de angst en paniek zullen afzakken. Ik blijf ondanks alle narigheid hoop houden! Ik beschadig mijzelf met regelmaat.
Als ik de puf kan vinden probeer ik afleiding te zoeken : lezen , schrijven, Rummikub en zo nu en dan sociaal proberen te doen.
Ik heb dagelijks 3 a 4 contactmomenten met de verpleging, dan kan ik ventileren waardoor spanning en onrust niet zo hoog oplopen. (Theoretisch gezien)

Nou, tot zover maar even. Vragen staat uiteraard vrij
Paniekaanvallen en CBD Olie