Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

#68822
Hoi iedereen,

Na lang twijfelen ga ik hier even een post schrijven. Sinds ongeveer een aantal dagen ben ik ontzettend bang om gek te worden. Bang om een psychose te krijgen of de controle over mijzelf te verliezen. Soms denk ik ook ik zie het niet meer zitten. Ik ben met mijn ouders bij ons vakantiehuisje en ze weten er van en helpen mij waar nodig. Ik ben alleen gewoon voor alles bang, ik durf niet eens meer alleen naar de winkel etc, omdat ik bang ben voor een paniek aanval. Verder heb ik geloof ik ook last van derealisatie, omdat alles om mij heen nep voelt en eng. Zelfs mijn ouders en vrienden en mijn eigen vriend voelen eng en ga ook op alles letten. Ik hoor mijzelf praten en ademen, omdat ik er bang voor ben geworden, door mijzelf er in te praten. Ik slaap slecht en weet gewoon niet meer wat te doen. Ben zo bang dat mijn lichaam het niet meer trekt en ik in een coma ofzo beland. Ik wil zo graag leven en door gaan, maar heb zo veel angst. :(
#68832
Hoi hoi,

Ik Herken jouw gedachten echt...
Ik ben ook de hele tijd bang en zit on mijn gedachten.
Ikzelf ben 13weken geleden bevallen en na 3 weken kreeg ik dat stomme gevoel en alleen maar bezig zijn met gedachtes.
Wat je zegt over derealisatie heb ik ook...en ook hele tijd bang zijn om d..d te gaan...denk en van: voel ik mijn arm en been wel etc etc..gevoel gek te worden psychose noem maar op..
Misschien kunnen we emailadres uitwisselen om te praten?
Heel veel succes🌺🌺
Groetjes Esther
#68836
Essy2711 schreef:Hoi hoi,

Ik Herken jouw gedachten echt...
Ik ben ook de hele tijd bang en zit on mijn gedachten.
Ikzelf ben 13weken geleden bevallen en na 3 weken kreeg ik dat stomme gevoel en alleen maar bezig zijn met gedachtes.
Wat je zegt over derealisatie heb ik ook...en ook hele tijd bang zijn om d..d te gaan...denk en van: voel ik mijn arm en been wel etc etc..gevoel gek te worden psychose noem maar op..
Misschien kunnen we emailadres uitwisselen om te praten?
Heel veel succes🌺🌺
Groetjes Esther

Hey Esther, lijkt mij fijn om mail adres uit te wisselen zal ik jou een mailtje sturen?
Groetjes, Naomi
Paniekaanvallen en CBD Olie