Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door sacredfour
#56322
Ik zal me even voorstellen.
Ook ik heb last gehad van paniekaanvallen. Ik ben op dit forum gekomen omdat ik depressie en het medicijn Paroxetine aan het googlen was. Mijn interesse is vooral van een therapeutisch gezichtspunt.
Mijn hobby is natuurgeneeskunde, en nu ik er meer tijd voor heb wil ik hier ook wel proberen andere mensen mee te helpen. Ik gebruik al meer dan 25 jaar alleen geneeskruiden en homeopathische geneesmiddelen voor mij zelf en voor mensen die mij om hulp vragen. Dit zijn er niet zo veel. Ik doe dan verder ook niet veel moeite om mensen te overtuigen van de enorme geneeskrachten die er in planten schuilen. Ik gebruik al jaren lang een pendel en een chart om mensen hun gezondheid te testen en ook om te testen welke plant medicijnen bij hun passen. De laatste jaren heb ik mijn hobby een beetje verwaarloost doordat ik weinig tijd had in verband met mijn werk. Door omstandigheden ben ik werkeloos geworden, en ik heb nu een zee van tijd en ook weer zin om een wat groter publiek te bereiken. Mijn ideeën over de geneeskunde zijn nogal onorthodox. Dit omdat ik de wereld in de eerste plaats zie als een spirituele wereld, waar onzichtbare wezens invloed uitoefenen op ons leven. Dit zijn de elementalen, de devas of natuurgeesten. De geneeskracht van planten is nauw verbonden met deze wezens. Ook planten hebben een ziel, en er kan met dit wezen gecommuniceerd worden. Dit is geen eenvoudig proces. Een oneindige liefde voor de natuur is de weg. Ik heb weinig vertrouwen in de geneeskruiden die je in bv een reform winkel kan kopen. Ik wil de kruiden zelf plukken, deze moeten in het wild groeien , onder eigen kracht. Bij het plukken moet het nodige ritueel gebruikt worden om ook de ziel van de plant mee te laten werken aan de geneeskracht. De Flower Remedies van Edward Bach zijn hier een inspiratie. Mijn andere grote bronnen van inspiratie zijn: Rudolf Steiner, Wihelm Reich, Melly Uyldert en Carlos Castaneda.
Mijn ideeën over geestesziekten zijn ook nogal onorthodox. Ik geloof in kwelgeesten. Dit zijn entiniteiten die energieknopen in ons lichaam veroorzaken. Genezing kan bewerkstelligt worden door deze knopen los te maken en de kwelgeest te bevrijden.
Mijn andere hobby,s zijn karpervissen, meubel maken, zero point energy, magie en juridische hulp geven aan mensen met financiële problemen.
Groeten, sacredfour

The Sacred Four:
Pure fire, spiritual flame, essence of life:
Water, the symbol of the astral powers, illusory, the
fount of men,s desires,
Already in all lower forms fatally intermingling.
Air, the swift, rushing messengers who come as winds to
purify the form:
And earth, the only part man knows as yet, which binds
him still a helpless prisoner.

(from regents of the seven spheres)
Door mulder
#56337
Hallo en welkom. |Dat is nogal een nieuwe invalshoek op onze site, de meeste mensen hebben hier flinke angst en paniekklachten en schrijven daarover.Daarom denk ik dat het een verrijking is om weer eens iemand te horen vanuit een heel andere hoek. Daarom van harte welkom!!
Door SashaV
#68210
Beste Sacredfour,

Ik lees al een tijdje met je mee op een ander forum en heb daar geprobeerd een account aan te maken, maar om 1 of andere reden lukt dat mij niet daar. Ik krijg de activatie link niet toegestuurd.
Ik heb dringend een vraag aan je, daar ik denk dat je me heel erg kunt helpen.
Hoe kan ik in een prive berichtje uitleggen waar dit over gaat?
Alvast dank

Groeten SashaV
Paniekaanvallen en CBD Olie