Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door tallielala
#67703
Ik ben chantal, alleenstaande moeder van drie opgroeiende jongens. Een paar jaar geleden kwam ik geregeld op dit forum. Toen de tijd heftige paniekaanvallen. Een paar jaar ging het goed. Tot ik stopte met de pil. Deze heb ik 4 jaar doorgeslikt en ben ook een roker, dus tijd om te stoppen. Maar had niet verwacht dat ik zo heftig zou reageren. Dus weer begonnen. Maar het zat me niet lekker en de trigger was al afgegaan, dus de paniek bleef. Naar de dokter gegaan en die gaf idd aan dat roken en de pil niet goed is. Dus afgesproken toch te stoppen met de pil, en daarna het roken aan te pakken. Ook rookte ik elke avond een hasj jointje. Ik ben bij de dokter vandaan gekomen en besloten te stoppen met blowen ook en roken dan ook maar aan te pakken. Heb van de dokter lormetazepam gehad om de scherpe randjes er af te halen.
Heb nu al 4 dagen niet meer geblowd en roken nog maar een paar per dag. De pil slik ik dus ook niet meer. Maar de paniek die ik nu ervaar is toch anders als de vorige keren. Het lijkt nu wel vannuit me buik te komen. En ook mijn ademhaling is gewoon rustig en toch krijg ik dat kut gevoel. Opgejaagd beetje onwerkelijk rot gevoel. Vraag me af of iemand dit ook door de pil heeft. Stoppen met de pil en je zo beroerd en paniekerig voelen.
Paniekaanvallen en CBD Olie