Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Lindy
#68026
Ik ben 35, getrouwd, moeder van 3 meisjes (en bruine labrador), ben visagiste en nagelstyliste. Ik heb al jaren last van een dwangstoornis. Allerlei therapieën gehad, dagbehandeling enz enz...
Ong. 2 mnd geleden voelde ik me de hele dag al niet zo lekker. Rond het avond eten werd het erger en erger. Hartkloppingen, misselijk, licht in mn hoofd, dizzy, tot op ern gegeven moment ik dacht dat mn hart er uit zou knallen zo hard ging ie te keer. Hij ratelde gewoon en dacht die stopt er mee, ga zo dood. Ambu gebel. Hart filmpje hart echo bloed onderzoek en technisch is er zeg maar niks met me aan de hand. Sinds dien voel ik me de hele dag door gespannen. Druk op mn borst. Licht in mn hoofd en misselijk. Soms loopt het gevoel zo hoog op dat ik het gevoel heb dat ik flippen ga en het niet meer onder controle heb. Inm slik ik beta blokkers en oxazepan om de dag door te komen. Ik voel me en vind het vreselijk. Vind het gevoel dood eng. Ik doe onwijs mn best het niet te voelen, rustig te blijven en niet te gaan flippen maar het lijkt steeds moeilijker vol te houden te zijn... :(
Door Moos94
#68075
Goedemorgen allemaal.

Ik hoop dat ook ik hier terecht kan met een aantal vragen. Ik ben een moeder met GAS en depressies gelukkig heb ik door mijn AD alles na jaaaaaren worstelen en dan spreek ik over meer dan 20 jaar, alles nu behoorlijk goed onder controle dit komt dus doordat ik dus na vele jaren eindelijk de juiste ad voor mij heb gevonden. Ik heb reuma en ben al vanaf mijn 30ste thuis, ben inmiddels 57. Eerlijk gezegd gaat het niet perse om mij nu maar om mijn zoon die door omstandigheden ook een angst/paniek stoornis heeft ontwikkeld. En daar hoop ik misschien door jullie ervaringen wat advies over te kunnen krijgen, neem aan dat de bewuste vraag niet hier thuis hoort dus ik ga op zoek waar ik hem kan stellen.
Groetjes
Paniekaanvallen en CBD Olie