Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Saabje37
#68282
Hallo ik ben Sabine een 36 jarige vrouw uit Zuid-Holland. Ik ben van kleins af aan al anders dan anders. Ik verweerde me niet tegenover andere kinderen. Ik liet me slaan schoppen etc. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 was. Op school was ik het buitenbeentje. Ik was erg verlegen en zei bijna nooit wat. Daar ben ik erg mee gepest vooral op de middelbare school. Ik was als 18 jarig meisje nogal promiscue. Ik ging met allerlei jongens naar bed en leefde een uitbundig leven met de nodige alcohol. Later in mijn leven kwamen daar ook drugs bij. Ik heb nooit langer dan een jaar een vaste baan weten te behouden. Op mijn 23e kwam ik in de ziektewet voor een sociale fobie en chronische depressie. Ik heb op mijn 28e een reïntegratie project gevolgd maar moest daar al weer snel mee stoppen vanwege mijn angsten. Hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb kunnen vertellen. Als je vragen hebt stel ze gerust :)
Paniekaanvallen en CBD Olie