Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door wondertje
#68888
goedendag

in het verleden heb ik een whatsapp groep gehad voor lotgenoten met angsten.
Dit heeft mij toen enorm geholpen omdat er altijd iemand er voor je is of jij er voor iemand kann zijn.
nu heb ik zelf weer een terug val en merk dat ik hier weer behoefte aan heb.
is er iemand die hier ook behoefte aan heeft? laten we er samen voor elkaar zijn
Gebruikersavatar
Door Lmarcus
#68892
Hoi Wondertje en Relax,

Een groep op Whatsapp bestond er vroeger ook eens, echter was het bestaan ervan niet echt van lange duur... bleek dat het "opgeven" van een stukje privacy (telefoonnummer) net een stap te ver ging. Misschien een idee om het via een andere messenger te proberen, zoals Telegram of Signal? (volgens mij hebben beiden een groepsfunctie?!)

Op zich ben ik een voorstander van het idee...beter dan de chatfunctie ;)
Door relax42
#68894
Dag Wondertje.

Ik blijf het een leuk initiatief vinden. Ik merk wel steeds meer, dat mensen behoefte hebben aan meer contact. Zeker in deze tijden.
Wat LMarcus terecht zegt omtrent het 'in stand houden'; ik denk dat dat wel een goede is.
Mensen willen wel contact, maar kunnen ook wat terughoudend zijn merk ik. En herken dat wel.
Dit forum kom ik zo af en toe ook en ik merk toch, dat een aantal mensen wel terugkomen. Wellicht kunnen we daar iets mee?

Ik vind het in ieder geval een leuk idee van je en houdt het ook wat 'levendig'. Je bent er tenminste mee bezig en dat verdient een pluim :wink:

Wellicht hebben andere mensen wat initiatieven of toevoegingen?

mvg
Door Joyce77
#68895
Ik ben ook voorstander, maakt mij niet uit hoe. Vind het fijn om contact te hebben met lotgenoten, voor een luisterend begrijpend oor. Als ik iets kan doen, let me know.
Door relax42
#68901
Nou Wondertje.....er zijn toch wel wat mensen die het ook graag willen! Leuk om te lezen! Kun je hier zo wat mee dan?
Door wondertje
#68932
diegene die in de groep willen stuur mij een appje op 0614057661 dan maak ik een groep aan en gaan we er zijn voor elkaar
lieve groetjes
Paniekaanvallen en CBD Olie