Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

#68791
Hallo iedereen,
Ik heb even een uitlaatklep nodig

Ik zal me even voor stellen ik ben mama van 2 prachtige kinderen, 8jaar geleden bevallen van mijn dochter toen heb voor het eerst angstgedcaten gekregen met alles erop en eraan.. nu ben ik 2maanden geleden bevallen van zoontje. En een week na de bevalling heb ik het terug zitten. Ik begon me plots raar te voelen alsof ik niet echt was ofzo. Sindsdien dingen alleen maar erger geworden. Ik heb rare gedachten in het begin was het over mijn zoontje ik werd heel bang voor mijn gedachten. Toen voelde ik mij weer raar alles om me heen was raar dan heb ik weer rare gedachten dan ben ik bang om gek te worden en stemmen te gaan horen, pff terwijl ik weet dat het zo niet is.. Het lijkt wel of ik elke dag een andere angst heb. Nu ben ik zo bang dat ik bezeten ben omdat ik al die nare gedachten heb. Ik ben in gesprek met een psygoloog maar heb niet het gevoel dat het me helpt. Hebben naar moeders dit gehad. Ik wil hier zo graag vanaf ik wil terug een normaal leven leiden zonder al die gedachten. Wordt soms echt heel bang ervoor.. Zo bang dat ik gek aant worden ben en mijn zoontje of gezin iets zal aan doen.
Paniekaanvallen en CBD Olie