Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Emma123
#68735
Hoi! Ik ben ivm een heftige gegeneraliseerde angststoornis sinds midden augustus begonnen met antidepressiva venlafsaxine. Hiervoor nam ik xanax retard 1mg
Nou 2 maanden verder wil ik afbouwen met de xanax maar ben ivm met vervelende forums wrg bang voor de terugvallen en ontwenningsverschijnselen.. iemand tips?
Door relax42
#68736
Hoi Emma.

Heb je dat afbouwen al met de huisarts besproken? Je kunt veel reacties lezen (ik maak dat op uit je opmerking omtrent vervelende forums), maar je moet het uiteindelijk zelf ervaren. Laat het gewoon over je heen komen. Als je er nu al bang voor bent, is de kans groot dat je er ook last van krijgt, omdat je er nu al angst voor hebt (anticipatie-angst). Alles wat je aandacht geeft groeit. Probeer daarnaast zoveel mogelijk te ontspannen in de vorm van beweging (lopen/fietsen). Helpt je dat?
Door sabina
#68737
slaat je vena al wel wat aan. wat stabieler. dan ben je namelijk in staat om rustig af te bouwen ..vraag begeleiding daar in of doe t op jou manier waar jij je t beste bij voelt dat werkt meestal t beste ..heb je t lang gebruikt?
Paniekaanvallen en CBD Olie