Forum

Vertel hier kort wat over jezelf. Je ervaringen met paniek graag onder "Ervaringen" zetten.

Moderators: Leon, Leap

Door Sammie25
#68306
Hallo allemaal,

Wat een fijn forum is dit zo herkenbaar en geruststellend op vele fronten.
Mijn PA zijn echt tot stand gekomen nadat ik een nieuwe baan had gekregen waarin extreem veel gevraagd werd van je.
Dit is de wel bekende druppel die de emmer heeft doen overlopen.
Mezelf druk maken , lichamelijke klachten krijgen en door deze lichamelijke klachten mezelf nog drukken gaan maken als dat ik al was want stel je voor dat er echt iets in lichaam zit of dat ik iets voel waardoor ik er in een keer niet meer ben.
De PA beheerst op dit moment mijn leven.
Vroeger was het lang leven de lol altijd in voor een feestje , en nu nu slaat de paniek me al om het hart als ik weet dat ik ergens naar toe moet waas het druk is of veel prikkels zijn,
Heeft er iemand tips voor mij?
Het probleem is dat ik wel weet dat er niks ergs aan de hand is maar om het onder controle te krijgen is een heel ander ding.
Heeft er iemand tips of homeopatische dingen waardoor je meer rust krijgt en ook meer kan genieten :D
Ik ben nu bezig met behandeling van de psycholoog alleen zou ik graag tips en trucs krijgen zodat mijn herstel nog spoediger verloopt.
In ieder geval vast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
Door dj
#69046
Sammie25 schreef: 22 mei 2019, 12:24 Hallo allemaal,
Wat een fijn forum is dit zo herkenbaar en geruststellend op vele fronten.
Mijn PA zijn echt tot stand gekomen nadat ik een nieuwe baan had gekregen waarin extreem veel gevraagd werd van je.
Dit is de wel bekende druppel die de emmer heeft doen overlopen.
Mezelf druk maken , lichamelijke klachten krijgen en door deze lichamelijke klachten mezelf nog drukken gaan maken als dat ik al was want stel je voor dat er echt iets in lichaam zit of dat ik iets voel waardoor ik er in een keer niet meer ben.
De PA beheerst op dit moment mijn leven.
Vroeger was het lang leven de lol altijd in voor een feestje , en nu nu slaat de paniek me al om het hart als ik weet dat ik ergens naar toe moet waas het druk is of veel prikkels zijn,
Heeft er iemand tips voor mij?
Het probleem is dat ik wel weet dat er niks ergs aan de hand is maar om het onder controle te krijgen is een heel ander ding.
Heeft er iemand tips of homeopatische dingen waardoor je meer rust krijgt en ook meer kan genieten :D
Ik ben nu bezig met behandeling van de psycholoog alleen zou ik graag tips en trucs krijgen zodat mijn herstel nog spoediger verloopt.
In ieder geval vast bedankt voor het lezen van mijn verhaal.
Hallo Sammie
hoe gaat het nu met je ?
is heel herkenbaar wat je schrijft was zelf vroeger ook en lang leve de lol en nergens angstig voor . Herken je verhaal nu ook maak me soms ook veel te druk als ik ergens heen moet zoals met de supermarkt als ik en PA krijg daar als dat gebeurd dan zoek ik en rustig plekje op en let op me ademhaling en herpak me zelf en ga rustig naar de kassa toe .
de tip die ik je mee wil geven ga kijken of je op en ander moment kan gaan of neem en vriendin/vriend mee die van je situatie weet en als er iets gebeurd praat er over dat helpt ook regelmatig .
#69060
Hallo ik ben Kimberly, 25 jaar, en heb een hele fijne baan en een hele lieve vriend. Mijn eerste paniek aanval begon toen ik in de auto zat naar kantoor, en ik had een beetje haast omdat ik graag bij deze meeting wilde zijn. Ik was toen zo gespannen dat ik begon te hyperventileren, en daardoor ging mijn lichaam allemaal dingen doen die ik niet had verwacht. Nu heb ik zelfs paniekaanvallen als ik wil gaan slapen. Het enige wat ik nodig heb is een hartklopje dat net niet lekker voelt, een beetje druk op de borst, of een steekje ergens in het lichaam. Ik wordt dan heel gauw ineens gespannen. Helemaal niet nodig, maar hierdoor slaap ik heel erg slecht.

Ik moet nog naar de arts ermee. Maar het is zo fijn te lezen dat dit forum bestaat. Ik lees zoveel herkenbare dingen. Deze website heeft me uit een PA geholpen door te lezen. Heel fijn. Ga nu weer proberen te slapen.

Bedankt

Kim
Paniekaanvallen en CBD Olie