Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Esther-35
#64231
Ik heb het boekje: ' Je piekert je suf' van boomuitgeverijen besteld op aanraden van mijn psycholoog. Ben er net in begonnen en is erg fijn geschreven, niet te dik en zitten ook oefeningen in. Dus misschien dat iemand er iets mee kan.

Daarnaast heb ik het boek: ' Hoe maak ik van een olifant weer een mug' besteld. Ook stukje van gelezen en is iets meer gericht op werksituaties, maar biedt ook handvaten.
Door iijoysk
#64241
Kan je het boek 'je piekert je suf' op internet bestellen?
Door charlotte123
#64455
De angst de baas en Hoera ik heb hyperventilatie zijn ook fijne boeken. Met opdrachten en leest lekker weg.
Door dev
#66678
Ik heb er zelf ook een ADD inslag bij, welke voor mij een wereld van verandering opleverde was "Hoera, ik heb ADHD".

Dit boek heeft me de invloed van m'n ADD op mn paniek/angst/depressie leren kennen, en omdat ik nu weet waar het vandaan komt kon ik het bij de kern aanpakken (ik wist nieteens dat ik ADD had voor dit boek, stond gewoon in de categorie "zo is mijn gedrag gewoon"). Sinds dit boek geen serieuze paniekaanvallen meer.
Paniekaanvallen en CBD Olie