Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Leon
#5
Het belangrijkste wat ik mee ga geven is, mensen isoleer jezelf AUB niet. Ik begrijp dat je je thuis veiliger voelt dan maar waar dan ook maar thuis zitten zorgt ook voor extra paniek. Niets om handen hebben, blijf je ook maar piekeren en malen terwijl je juist ook afleiding nodig hebt. je moet je gedachten verzetten. Je geest is diegene die er voor zorgt dat je die aanvallen krijgt. Je lichaam is gezond maar je geest zorgt voor de verstoring. Uit 25 jaar ervaring weet ik wel hoe harder je ergens over gaat nadenken des eerder ga je daadwerdelijk ook wat voelen. Dat is ook een reden dat als we aanval hebben gehad nog dagen er na doorsukkelen omdat we maar blijven malen en piekeren. ZOEK DE AFELIDING. Ga dingen doen die je leuk vind, praat met mensen, vrienden en of familie. Verzwijg het niet dat je aanvallen hebt. Je hoeft het niet iedereen te vertellen maar deel je angsten een beetje. De een zal het beter begrijpen dan de ander maar door het te vertellen aan een bekenden zal zeker een stuk veiligheid met zich meebrengen. Op het moment dat je aanval krijgt, kan je daar steun in zoeken
Door dj
#68957
Leon schreef: 01 feb 2007, 15:34 Het belangrijkste wat ik mee ga geven is, mensen isoleer jezelf AUB niet. Ik begrijp dat je je thuis veiliger voelt dan maar waar dan ook maar thuis zitten zorgt ook voor extra paniek. Niets om handen hebben, blijf je ook maar piekeren en malen terwijl je juist ook afleiding nodig hebt. je moet je gedachten verzetten. Je geest is diegene die er voor zorgt dat je die aanvallen krijgt. Je lichaam is gezond maar je geest zorgt voor de verstoring. Uit 25 jaar ervaring weet ik wel hoe harder je ergens over gaat nadenken des eerder ga je daadwerkelijk ook wat voelen. Dat is ook een reden dat als we aanval hebben gehad nog dagen er na doorsukkelen omdat we maar blijven malen en piekeren. ZOEK DE AFELIDING. Ga dingen doen die je leuk vind, praat met mensen, vrienden en of familie. Verzwijg het niet dat je aanvallen hebt. Je hoeft het niet iedereen te vertellen maar deel je angsten een beetje. De een zal het beter begrijpen dan de ander maar door het te vertellen aan een bekenden zal zeker een stuk veiligheid met zich meebrengen. Op het moment dat je aanval krijgt, kan je daar steun in zoeken
Paniekaanvallen en CBD Olie