Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door odie
#25464
Aangezien we denk ik allemaal wel van alles uitproberen heb ik weer iets nieuws gevonden; iedereen kent denk ik wel het werken met affirmaties. Niet te doen tijdens een PA, maar vaak wel als je iets rustiger bent. Er is nu iets nieuws (voor mij tenminste) Afformaties. Boekje is te bestellen bij Bol.com The great little book of afformations. Ga hem straks bestellen en lezen.
Affirmaties zeg je hardop in de zin van: Ik ben gezond etc ec
Afformaties stel je een vraag: Waarom ben ik zo sterk en heb ik zoveel juiste controle over mijn gedachten?

Vond het eerst ook een beetje onduidelijk omdat het niet in mijn denkpatroon zit. Ik vraag me de hele dag af Waarom voel ik me zo rot, waarom voel ik zoveel angsten etc. etc
Nu heb ik de hele ochtend deze vragen juist gesteld en vind het wel grappig.
Het is natuurlijk lastig toe te passen op de momenten dat je je zo rot voelt....maar ik ga het doen!

Doei Doei iedereen :roll:
Door stealex
#25480
odie schreef:Aangezien we denk ik allemaal wel van alles uitproberen heb ik weer iets nieuws gevonden; iedereen kent denk ik wel het werken met affirmaties. Niet te doen tijdens een PA, maar vaak wel als je iets rustiger bent. Er is nu iets nieuws (voor mij tenminste) Afformaties. Boekje is te bestellen bij Bol.com The great little book of afformations. Ga hem straks bestellen en lezen.
Affirmaties zeg je hardop in de zin van: Ik ben gezond etc ec
Afformaties stel je een vraag: Waarom ben ik zo sterk en heb ik zoveel juiste controle over mijn gedachten?

Vond het eerst ook een beetje onduidelijk omdat het niet in mijn denkpatroon zit. Ik vraag me de hele dag af Waarom voel ik me zo rot, waarom voel ik zoveel angsten etc. etc
Nu heb ik de hele ochtend deze vragen juist gesteld en vind het wel grappig.
Het is natuurlijk lastig toe te passen op de momenten dat je je zo rot voelt....maar ik ga het doen!



Doei Doei iedereen :roll:


keep us posted :)
Paniekaanvallen en CBD Olie