Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Sonja82
#31191
Hey Yogini,

Ik ben 2 dagen geleden begonnen met het lezen van je vertaling en ik herkende er zoveel in dat ik nu( op het werk :lol: ) alles uitgeprint heb. Een behoorlijk boekwerkje, maar hij komt op mijn nachtkastje.
Ik wou je heel erg bedanken voor de vertaling! Weet zeker dat ik er veel aan zal hebben!

Liefs Sonja.
Door Robert
#32527
wat super dat je dit vertaald hebt Yogini ..

kom hier niet zo vaak , omdat ik bang ben dat ik dingen lees die ik eigenlijk niet wil horen .
bang dat ik ze zelf ook krijg of erger krijg ..

is natuurlijk gewoon onzin , maar nogmaals bedankt.

ga ze eens aandachtig lezen.

Groet van Robert
Door Yoerie
#33677

Hoi,

Ontzettend bedankt voor het vele werk, ben pas nieuw op het forum maar jouw vertaling voelt gelijk aan als een warm bad van herkenning. Heerlijk.

Hopelijk gaat het met jou inmiddels stukken beter.

Groeten,

Yoerie
Door Faceman72
#35882
Is er iemand die al een Word document of PDF-je heeft van alle vertalingen in dit topic en die het met mij wil delen via een PB? Het scheelt een hoop werk als iemand het werk al gedaan heeft. Mijn dank zou zeer groot zijn. Het is namelijk zeer herkenbaar.
Door Bert
#35884
:roll:
Laatst gewijzigd door Bert op 27 aug 2012, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wendy79
#36226
Yogini, ik wil je echt heel erg bedanken voor al het werk wat je hier hebt neergezet. ik heb alles uitgeprint en begin er vanavond aan.

zou je me misschien via een pb de schrijver en de titel van het boek willen geven?

alvast bedankt..
Door Bert
#37971
:roll:
Laatst gewijzigd door Bert op 27 aug 2012, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door vlinder239
#38017
Erg herkenbaar allemaal.
Heeft voor mij ook iemand een pdf bestand hiervan, zou het erg op prijsstellen.


Groetjes Claudia
Door Bert
#42616
:roll:
Laatst gewijzigd door Bert op 27 aug 2012, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Weve
#42645
Helemaal mee eens Bert!

Dit heeft mij het laatste duwtje gegeven in de goede richting. Heb er laatst op de chat ook nog 'reclame' voor gemaakt. Zo waardevol!
Gebruikersavatar
Door Yogini
#42655
Merci, Bert! Goed idee van je! Velen hebben er al wat aan gehad en dat zal dus voor nieuwe leden ook wel zo zijn!
Door Ikke
#42679
Bedankt Bert! En vooral ook yogini!

Ben pas op de helft met lezen van alles, maar wat herkenbaar!
Rationeel weet ik het ook wel.... Maar soms voelt het anders.
En dat staat hier zo perfect omschreven.

Stuur je nog wel een pb.... Wil de title en auteur wel weten ook.

Groetjes Heidi
Door sannie02
#42691
Hallo,

Heb hem vanmorgen helemaal uitgeprint en vanmiddag al een heel stuk gelezen. Wat een herkenbaarheid, voelde mij gelijk al een stuk rustiger. Ga volgende week op vakantie met vliegtuig en daar dat 2 jaar geleden niet helemaal angstvrij is verlopen (ook op de bestemming niet), ben ik nu toch werl erg nerveus. Toch wil ik er doorheen, dus ik neem deze bundel lekker mee en dan gaat het vast goed komen. Het is bij mij nu gewoon de angst voor de angst!!

Bedankt!! Gr sandra
Door Bert
#42701
:roll:
Laatst gewijzigd door Bert op 27 aug 2012, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door souries
#42707
Geweldig! printer staat te ratelen. Wat een fijne uitleg van alles en vooral steeds erop terugkomen dat het niet erg is als je je zo voelt en dat accepatie het toverwoord is!

Bedankt Yogini (en Bert voor het naar boven halen)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Paniekaanvallen en CBD Olie