Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door eliano
#52339
Beste Bert,

Wilt u alstublieft reageren op mijn eerdere bericht. Ik wil heel graag dit boek lezen.

Mvg,

Jaap
Laatst gewijzigd door eliano op 27 feb 2017, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door EV12
#55320
Hoi iedereen!

Sinds 3 maanden heb ik ook last van paniekaanvallen en angsten.
3 weken lang was ik bijna angstvrij, maar vorige week toch een terugval gehad.
Ik ben nu opzoek naar informatie die mij extra steun kan geven en ik denk dat ik aan het boek dat hier vertaald is, veel zal hebben.
Kan iemand mij de titel/auteur vertellen?

Alvast bedankt.

Groetje Evelien
Door anoniem91
#55420
Idem als bovenstaande reactie. Ook ik zou graag een pb ontvangen met de titel en de naam van de auteur! Bvd
Door Skanzibar
#55683
Een vraagje, werkt acceptatie ook bij depressie?
Door Mad
#55694
Bert leest hier niet mee, is geen lid meer. Het boek komt via Yoginini, misschien kun je haar een PB sturen.
Door mulder
#55696
skanzibar, je vraagt of acceptatie werkt bij een depressie. Ik heb zelf depressieve klachten (ben niet echt heel depressief, maar heb wel symptomen) en heb een cursus mindfulness gedaan. In mindfulness draait het om het hier en nu, het loslaten van oordelen en het accepteren van wat er zich aandient. Er zijn meer hoofdpunten, maar deze spraken mij het meest aan omdat ik dit heel moeilijk vindt. Nu zie ik meer mijn valkuilen, ik kan niet accepteren dat ik me slecht voel, ik beoordeel mezelf (doe toch niet zo stom...) en keek continue naar voren (oje ik heb morgen een drukke dag, als het maar niet fout gaat). Door die cursus is dit echt niet als bij toverslag weg maar ik herken meer zaken en kan ze tegen mezelf zeggen. Daardoor komen de angstige en depressieve periodes niet meer zo hard aan. Dus als je vraagt of acceptatie helpt, zeg ik ja. En houd voor ogen dat acceptatie iets anders is dan bij de pakken neerzitten en passief afwachten. Ik zou je aanraden iets meer te lezen hierover, mijn tip is'Voluit Leven' een super boek met praktische tips. Doei
Door patries 1971
#55699
Je kan ook alle tekst die yogini getypt heeft in een word bestand zetten en dat uitprinten, heb je ook het hele boek!
Door royduin
#56102
Zojuist (volgens mij) alles gekopieerd en geplakt, bij deze de link om te bekijken en eventueel te downloaden: https://docs.google.com/file/d/0B2YCwtl ... sp=sharing

Yogini, hartelijk dank!!! Graag alleen nog even de titel van het boek. Wat kan het kwaad dit hier te plaatsen? Het is toch vertaald, niemand die je zal aanklagen over de auteursrechten ofzo.
Door Margriet1982
#56106
Hoi Roy!

Dankjewel! Super dat je dat gedaan hebt! Ik heb het gedownload en als ik er aan toe ben ga ik alles op mijn gemakje lezen.

Groetjes
Door patries 1971
#56119
De titel van het boek is: zoals de titel van het topic! Maar dan in het engels
Door joepie
#56149
Dr. Claire Weekes is de schrijfster
Door Hansie
#57019
Wat heb ik veel aan deze vertaling gehad! Bedankt Yogini!
Door coortje
#58263
Yogini,ontzettend bedankt! Heb hier veel aan!
Door wilson
#59609
Roy, bedankt voor het verzamelen van de stukken en deze te delen in een wordfile, scheelt mij weer wat werk ;)

En natuurlijk Yogi, super bedankt!
Door Nadine
#59895
Yogini,
aan deze teksten heb ik echt iets gehad.
Als je wil, mag je me de auteur in een pb sturen.
Alvast bedankt,
Nadine
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Paniekaanvallen en CBD Olie