Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door dark1993
#24490
ik heb net nogal veel chocola gegeten omdat ik er niet van af kan blijven..maar ik merk wel dat het een paniekaanval bevorderd.
wat zijn allemaal producten waar je een beetje vanaf moet blijven om paniekaanvallen te vermijden? ik zou het graag willen weten
m.v.g.
Door stealex
#24491
chocola, koffie, cola, light producten met aspartaam en volgens sommige smaakversterker E 621
Door Wilfried
#24494
Volgens mij heeft chocola echt helemaal niks met paniek te maken. Caffeine wel ja.
Door stealex
#24495
Wilfried schreef:Volgens mij heeft chocola echt helemaal niks met paniek te maken. Caffeine wel ja.
in chocolade zit caffeine....het is een opwekkend produkt
Door Wilfried
#24496
Ja, chocolade bevat caffeine, maar in zeer kleine hoeveelheden.
Door tania 67
#24497
kijk anders eens bij tips en trucs van 2/11/07 staat op bladzijde 2
het is wel al een tijdje geleden gepost maar daarin staat heel goed beschreven wat goed en niet goed is voor te eten en te drinken
staat bij eten en je stemming 2/11/07 blz 2
en als je zoals ik moeilijk van de chocolade kan blijven eet dan de bittere het is nog altijd de beste
groetjes tania
Door Lotje
#24527
Bij mij is het zo dat suiker m'n angst sterker kan maken, maar dat komt omdat ik altijd erg moe ben na het eten van suiker, en wanneer ik moe ben heb ik veel meer paniek!
Door muppie
#24534
koffie, thee, cola en alcohol zijn wel de bekendste geloof ik. En als je graag chocola eet neem dan idd de puur, want dat is ook nog eens goed voor je, mits je er niet te veel van eet natuurlijk :wink: Al herken ik het wel hoor, want ik ben er ook dol op hihi
Paniekaanvallen en CBD Olie