Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Fred40
#52887
Ik heb eens nagedacht over welke methodes en mechanieken mij in de afgelopen 20 jaar hebben geholpen om uit de meeste crisis situaties te komen. Het is weliswaar geen feilloze methode om er van af te komen maar voor de plotseling opkomende paniek kunnen zij misschien verlichting brengen. Succes ermee.

1- Probeer niet te vechten tegen je angst, ga er in mee. Dat is doodeng dat weet ik ook wel maar doe een poging zeg tegen jezelf laat maar komen die ellende, ik kan er niet meer tegen vechten want daar word je alleen nog maar meer gestrest van. Geloof mij het helpt.

2- Creëer een veilige plek in huis, meestal zal dat een stoel zijn of een andere zitmeubel, reserveer die voor jezelf. Zeg tegen je zelf als ik daar zit of lig,. Krijg ik geen paniek Uitgesloten, onmogelijk. Het is dus als het ware een veilige plek waar je geen paniek kan krijgen.

3- Ook een methode. Ik heb voor jaren geleden eens paperclips gekocht ( honderden) in verschillende kleuren. Tijdens een paniek aanval gooi ik die doos waar ze in ziften om. En vervolgens leg ik ze op kleur. Het helpt vaak. Probeer het maar eens.

Hoop dat jullie er iets aan hebben.
Door Mad
#52889
Wat een leuke goede tips Fred!
Paniekaanvallen en CBD Olie