Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door bart_vdelst
#23517
Beste medepaniekers,

Ik heb hier al meerdere berichten gepost die te maken hebben met de hoofdpijn die ik telkens weer heb.
Ik heb nu alweer enkele weken elke dag last van hoofdpijn die zich enkel aan mn linkerkant situeert en die soms lijkt te komen vanuit men nek.

Nu heb ik gisteren een ct-scan laten maken en daar was niets abnormaals op te zien. De neuroloog heeft ook een EEG gemaakt en die was ook perfect in orde.

Nu heb ik gisteren en vandaag toch nog steeds die hoofdpijn.

En het frustrerende is dat ik in de voormiddag steeds denk van, ja de pijn is weg, maar dan in de loop van de dag begint het telkens weer op te komen en gaat het niet meer weg tot ik in mn bed lig s'avonds.

Ook wil ik er bij vertellen dat het nu wel al meerdere weken een pak beter gaat met de paniek, ik blijf dus precies enkel achter met de hoofdpijn want ik kan terug alles doen zoals vroeger, de paniek lijkt wel weg. Maar de hoofdpijn die is er precies voor in de plaats gekomen.

Herkent iemand dit of weet iemand hoe dit nou komt want ik begin het echt beu te raken. En als je me dan kunt helpen, gelieve hier dan wat tips en trucs te zetten die de hoofdpijn kunnen doen wegnemen..
Gebruikersavatar
Door brendab55
#23521
hoi bart
ik herken je verhaal wel hoor! ik heb mijn laatste paniekaanval bijna een jaar geleden gehad! maar ik loop nu nog met steekjes en pijntjes. ook hoofdpijn. deze dingen horen toch bij stress en je er te druk over maken. heb zelf vaak last van mijn borst. dan ga ik me druk maken en word het alleen maar erger. als ik me er geen zorgen meer over maak merk ik dat het 2 dagen later ook zo weer weg is.
heb het ook met hoofdpijn hoor!
en bart... als die 2 scannen al niets uit wijst dan is er echt niets hoor! op zulke dingen zien ze echt alles!
ik denk dat het bij jou echt nog zo is dat je je er te druk om maakt. probeer je er geen zorgen over te maken want er is niets!
en 2.... kan het ook nog zijn dat nu je spanning er nog even uit komt van die weken/dagen dat jij je erg druk hebt gemaakt over je hoofd. spanning en stress brengen heel vaak hoofdpijn met zich mee. je wil niet weten hoe vaak ik wel niet hoofdpijn heb.
en tips tegen hoofdpijn... weet ik eigenlijk niet. bij mij werkt het wel als ik er niet te veel aan denk.
hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan!
liefs
Paniekaanvallen en CBD Olie