Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Inge25
#23540
Hey allemaal,

Zoals sommige van jullie misschien al bij het onderwerp ervaringen hebben kunnen lezen. Heb ik kort geleden een tip gekregen om een brief te schrijven aan mijn paniekaanvallen. Ik moet jullie mededelen dat dit voor mij tot nu toe erg helpt. Het maakt je sterker... je geeft je paniekgevoel een vorm en op die manier kun je er beter tegen vechten.

Het is het proberen waard....

Gr,

Inge
Door tania 67
#23564
aan mijn paniekmonster
jij kwam ongevraagd mijn leven binnen op mij 18 de, toen kreeg ik de eerste keer met je te maken,maar je was nog niet zo sterk en na 3 maanden knooken heb ik je dan ook voorgoed (dacht ik) de deur gewezen
de volgende 10 jaar was je compleet uit mijn gedachte maar weer kwam je ongevraagd mijn leven binnen en ditmaal was je beter voorbereid en was het erg moeilijk voor mij om je de deur te wijzen je sloeg enorm hard toe deze keer en je had zelf een vriend van je meegebracht genoemt straatvrees om je te helpen met al je plannetjes
er zijn in die tijd veel dagen geweest dat ik dacht dat je gewonnen had,maar na een helse strijd heb ik wederom jou en je vriend de deur gewezen en die deur met dikke sloten vastgemaakt zodat je er nooit meer in kwam
in dec 09 ben je er ingeslaagd de sloten open te doen en weer bracht je die enge vriend mee (straatvrees) (ik weet niet aan wie ik een grotere hekel heb aan hem of aan jou)
maar ditmaal was ik beter voorbereid ,jou had ik tamelijk snel onder controle al heb je wel een paar smerige truks uigehaald
jou vriend daar heb ik momenteel nog wat problemen mee maar elke dag zet hij een stapje dichter naar de voordeur om hem op een dag volledig buiten te zetten
ditmaal zet ik er nog zwaardere sloten op
of ik dan defenitief van je af ben weet ik niet want slim ben je wel dat moet ik je nageven je laat me dingen voelen die niet waar zijn
maar ik ben ook ouder en wijzer geworden en heb in de loop van de jaren ook mijn middeltjes en trukjes geleerd
je begon met een onervaren meisje in de tijd maar nu ben ik een ervaren vrouw die jou doorziet,dus kan ik je maar 1 raad geven blijf weg je bent niet welkom bij mij en je vriend ook niet
en neem je het risico om toch terug te komen dan versla ik je opnieuw
want weet je de stand is momenteel 3-0 voor mij tijd om de match voorgoed af te fluiten volgens mij
dit is mijn persoonlijke brief aan mijn paniekmonster en zijn vriend het doet echt goed om dit eens van mij af te schrijven
bedankt voor de tip
groetjes tania
Door Inge25
#23565
Hey Tania,

Wat een super goede brief heb je gemaakt! echt super van je!Ik vind het ook een hele sterke brief!!!

Het voelt echt goed he om dat op te schrijven. Zo geef je het "gevoel" paniek een vorm. En dan kun je beter knokken hiertegen.

Ik ben zo blij dat ik mijn brief hier op het forum heb gezet.Want mijn doel is ook om anderen daar mee te bereiken en zo gaan we met zijn alle de strijd aan tegen deze monsters/meneer/mevrouw....

En hopelijk komen wij er met zijn alle achter dat wij toch echt de sterkste zijn en niet hun!Ik heb daar alle vertrouwen in!

Nog een tip,print de brief uit, doe m in je agenda/leg hem op je nachtkastje of een plek waar je het meeste bent... zo kun je hem ten alle tijde lezen wanneer je het nodig hebt!
Liefs,

Inge
Door tania 67
#23566
hallo inge
allereerst nogmaals bedankt voor deze tip en ik ga hem zeker uitprinten
ik zou iedereen hier aanraden om zo een brief te schrijven want op het moment dat je hem schrijft of herleest krijg je er nieuwe kracht en hoop door en staan we weer wat sterker in onze schoenen
bedankt
groetjes tania

ik had nog 1 ding vergeten te vertellen aan mijn paniekmonster
aan mijn paniekmonster
wat ik in de loop van de jaren ook heb bijgeleerd is dat ik NIET tegen je moet vechten,daar wordt ik zo moe van maar dat ik je gewoon moet NEGEREN en op die manier kan ik je het hards raken
zo zie je maar jij weet mijn zwakke plek maar ik de jouwe ook (na al die jaren ken ik je wel)
en als je geen aandacht krijgt ga je toch weg want dat wil je daar leef jij voor voor AANDACHT
jij verziekt mijn leven niet meer ik geniet van het leven en doe lekker mijn zin

zo dit stukje hoort nog bij de brief maar ik dacht er pas aan op het moment dat ik hem herlas vandaar dat ik het er nu nog bijzet
groetjes tania
Door PaniekMutsje
#23704
Wat een idee,,,,,,ga ik ook zeker eens doen. :D
Paniekaanvallen en CBD Olie