Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

#61370
Ik ga vanavond naar mn vriendje toe voor de eerste keer, voor de paniekaanvallen ooit wel is geweest.
Ik vind het sowieso eng om naar andere mensen toe te gaan, maar het moest toch echt een keer gebeuren na al 3 maand een relatie..
Zijn ouders zijn er vanavond niet en stelt me al wel een beetje gerust, maar ik ben bang dat als ik eenmaal weg wil gaan niet meer ga!
Heeft iemand wat tips voor me? of iets in die richting
( ben trouwens nieuw hier :D )
Door mulder
#61375
Probeer te genieten, je gaat lekker naar je vriendje, ouders niet thuis, maak het gezellig en misschien denk je dan niet eens aan paniek. Weet je vriendje dat je last heb van de paniek? Want dan kan je er misschien over praten als je merkt dat de spanning oploopt en kan hij je helpen. Ik wens je heel veel plezier!
Door kusjexJ
#61431
Heel erg bedankt! het ging goed, heb me voorgenomen een halfuurtje te gaan en ging prima, werd opgehaald en weer naar huis gwbracht. Hij weet wel wat ik heb maar vind het nog erg moeilijk te begrijpen haha :)
Door kusjexJ
#61432
Heel erg bedankt! het ging goed, heb me voorgenomen een halfuurtje te gaan en ging prima, werd opgehaald en weer naar huis gwbracht. Hij weet wel wat ik heb maar vind het nog erg moeilijk te begrijpen haha :)
Door mulder
#61444
Fijn dat het goed ging! Ik wens je veel plezier met je vriendje!
Paniekaanvallen en CBD Olie