Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door wies
#6203
Geplaatst: 18-05-2007 15:53 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Ha Leon,

wat fijn dat je dit soort zaken uitzoekt. Ik krijg er direct inspiratie van. Misschien zouden we eens met een aantal paniekers 2 weken lang een supergezond voedingspatroon moeten volgen en onze bevindingen dagelijks in een apart topic moeten bijhouden. Dat geeft steun aan elkaar (zeker de rokers onder ons) en kan andere bezoekers misschien aansporen tot dezelfde uitdaging!

Zijn er al enthousiaste mensen?



richard ik ben enthousiast ik wil best mee doen.
Gebruikersavatar
Door Lizzeh
#6342
Hmm, daar heb ik wat aan als vegetariër. :lol:
Door ilona
#6366
hoi allemaal

ik moet zeggen dat toen ik 2 maanden aan het sonja bakkeren ben geslagen ik me eigen toch steeds lekkerder ben gaan voelen maar toen ik op mijn gewicht zat ben ik toch weer meer ongezonde dingen gaan eten en of het toeval is of niet merkte ik aan mezelf dat ik minder lekker in me vel zat en op moest passen dat mijn gedachtes niet oversloegen in paniek dus toch maar weer iets fanatieker aan het schema gaan houden en tot nu toe gaat het weer redelijk maar weet ook dat het niet gelijk naar een week weer verandert het heeft tijd nodig

groetjes ilona
Door gina
#6382
Lizzeh schreef:Hmm, daar heb ik wat aan als vegetariër. :lol:
Ben zelf al jaren vegetarier. Als ik het bericht van Leon lees over gezond - voeding vind ik dat we ons heel goed in kunnen vinden. (kaas, noten etc...)
Wat vitamine B betreft : bruis-tableten, maar ook vervangend vlees maaltijden op basis van soja, soja melk ( toegevoegd vit. B ) etc..etc..
Elke dag eet ik bruin brood, kaas, noten , gedroogde vruchten, fruit, groenten, puur chocolade ( 99 % ). En ik denk dat ik voldoende vit., calcium, etc.. binnenkrijg..
Gr. Gina
Door Ariana
#6499
Ik ben ook vegetariër, ik drink geen alcohol en ik rook niet (braaf mens eigenlijk). Doet mijn echtgenoot voor twee. :D Ik denk dat ik wel redelijk gezond eet, maar ik heb weer genoeg stress gehad de afgelopen weken en dan schijn je ook meer behoefte te hebben aan magnesium. Ik ga dat eens proberen. Mijn zenuwen kunnen wel een steuntje gebruiken.



groeten van Ariana
Gebruikersavatar
Door Gaby1982
#6652
Hallo allemaal!
Ik ben ook van mening dat eten van grote invloed is op paniek. Ik ben sinds een paar maanden SUIKERVRIJ gaan eten. Dit omdat ik iemand ken die haar huis 4 jaar niet meer uitkwam door de paniek en door middel van dit dieet helemaal van haar paniek af is gekomen! Ik ben nu ook dit dieet gaan volgen en ik moet zeggen: Ik voel me een stuk beter, ook de paniek is minder!!!!!!!!!! Suiker is nl vergif voor je lichaam. Je hebt geen suiker nodig, tenminste geen gewone suiker. De suikers die je lichaam nodig heeft, haalt hij uit producten als; volkoren brood, volkoren pasta etc. Door de gewone suiker, stijgt je suikerspiegel in je lichaam in sneltreinvaart. En daarna dondert ie weer naar beneden. Dt veroorzaakt paniek. Dus ik raad iedereen aan om suikervrij te gaan eten! (en dan ook HELEMAAL suikervrij, anders werkt het niet. Dus ook geen dextrose, fructose en al die nepsuikers!) Je moet dit dieet wel je hele leven volhouden (om te kiezen tussen suiker eten of zonder suiker en zonder paniek, was mijn keuze snel gemaakt!) en je moet er op een goede manier mee beginnen. Als iemand iets wilt weten, PB me maar.
Liefs van Gaby!!!!
Paniekaanvallen en CBD Olie