Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

#58333
De vergissing is dat we denken dat onze gedachten alleen van ons zelf zijn. Er zijn veel voorbeelden te vinden van uitvindingen die tegelijkertijd door mensen op verschillende plekken in de wereld totaal onafhankelijk van elkaar zijn gedaan. We delen zonder dat we het beseffen gedachten met elkaar. Net als de lucht, die ons allen verbind door onze ademhaling, is er een orgaan dat ons verbind met de gedachten die rondzweven in de ruimte. Sommige van deze gedachten zijn een eigen leven gaan lijden. Ze zijn geanimeerd en lijden een bestaan dat gevoed moet worden door emoties. Dit zijn de kwelgeesten. Ik ben er ooit zelf een tegengekomen. Hij gaf mij de naam Kees door. Hij bevond zich niet in mijn lichaam maar in mijn huiskamer. Als ik naar hem luisterde belaagde hij mij met een onafgebroken stroom scheldwoorden en vieze praatjes. Net als in een lichaam een zwakke plek kan zijn voor een kwelgeest om binnen te treden is dit ook zo in een huis. De zwakke plek in mijn huiskamer was een plant! Een croton. Na het ritueel verbranden van deze was Kees ook vertrokken.
Je kan jezelf beschermen tegen negatieve invloeden door het dragen van een amulet. Of als je gelovig bent door een kruis wat je om je nek kan hangen. Er zijn ook kruiden die negatieve invloeden afwenden. Negatieve maar ook positieve invloeden werken ook in op objecten en zelfs op ons voedsel. Een met liefde bereide maaltijd geeft meer kracht dan alleen kan worden berekend uit haar voedingswaarde. Drugs door hun verbondenheid met het criminele circuit hebben daardoor alleen al een negatieve invloed op ons welzijn. Probeer de zwakke plek te ontdekken in jezelf. Richt je aandacht op het welzijn van je kinderen, vrienden ,ouders of zij die hulp nodig hebben. Alleen dit al zal je helpen niet al teveel met je zelf bezig te zijn. Verzamel opjecten die een goed karma hebben.
Was je vroeger gelovig? Pak eens een bijbel en ga lezen. Ga een wandeling maken in een park. Heb je een eigen tuin dan is tuinieren goed. Beperk je aandacht op televisie alleen op progamma,s die je een warm gevoel geven als je er naar kijkt. Je zult zien dat je je beter gaat voelen.
Paniekaanvallen en CBD Olie