Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Natasjaaaa
#61079
Zoals gewoonlijk heb ik weer eens een paniekaanval en draai ik helemaal door! Op het moment dat ik savonds een beetje moe word denk ik dat mijn lichaam het niet meer aan kan en ben ik bang om neer te vallen. Ook denk ik elk moment van de dag aan die paniekaanvallen en ik denk altijd dat ik een ziekte heb, om helemaal gek van te worden! Ben het ook helemaal zat, heb het nu al 5 jaar en er is niemand waar je echt goed mee kan praten. Vrienden en vriend snappen het wel maar weten niet hoe erg het nou echt aanvoelt. Voel me erg verdrietig hierdoor! Heeft iemand misschien tips voor mij of een reactie van iemand die snapt wat ik voel zou ook fijn zijn! :(
Door Pegje
#61083
Hoi, het is ook heel moeilijk te begrijpen voor mensen die het niet hebben of nooit gehad hebben. Het beste is altijd nog om te praten met een ervaringsdeskundige. Ik zelf heb een coach van de ademhalingstherapie en kan haar altijd bereiken. Zo iemand moet je hebben die je dan weer wat rustig maak.
Door arnold
#61092
weet wat je bedoelt natasja zo te lezen heb ik hetzelfde probleem

arnold
Paniekaanvallen en CBD Olie