Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door souries
#41340
Daar herken ik mijzelf zeker in. Nadat ik bij de huisarts en psycholoog ben geweest om met m'n paniekaanvallen om te gaan, werd ik door iemand gewezen op hypoglicemie, te lage bloedsuikerspiegel. Op naar de homeopaat en drastisch m'n eetpatroon omgegooid. Dat gaat stukken beter. Na zes weken aan de paroxetine gezeten te hebben, ben ik deze nu aan het afbouwen want ik werd daar eerder depressief van dan dat het voor mij wat oploste. Ik merk dat m'n eetgewoonten een heleboel meer helpen! Ik hoop dat meer mensen wat aan deze wetenschap hebben.
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#41395
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 01 mei 2012, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tania 67
#41396
hallo
waarom is dat altijd zo duur?
sorry hoor maar zo een 70 euro voor 2 flessen vind ik veel geld en je weet dan nog niet zeker of het wel helpt als je het besteld
want iedereen is anders,wat bij de ene helpt doet bij een ander soms niets
daarom ben ik ook een beetje tegen die soort produkten ,ze vragen er schandalig veel geld voor,dat is wat profiteren volgens mij
en dan zeggen ze dat anti deppressiva een geldklopperij is,misschien wel maar dit ook volgens mij
dat voeding helpt daar ben ik 100% mee akkoord,maar daarom hoef je zo geen dure produkten te kopen
je kan zelf je voeding ook aanpassen en alle beetjes helpen,bij mij niet voldoende helaas en ja ik neem ad
je kan inderdaad omdat je een tekort hebt aan iets angst krijgen,bij mij niet
mijn bloed is onlangs nog gecontroleerd en alles was goed ,dus bij mij is het paniek en ik zoek er niets meer achter dat heb ik aanvaard
want zolang je steeds zoekt naar een oorzaak heb je het volgens mij niet echt aanvaard,zeker als je bloed goed blijkt te zijn
maar koffie ,en cola drink ik nu minder,mijn voeding is nu gezonder als vroeger
zoals ik reeds zei alle beetjes helpen
en als die drankjes voor iemand de uitweg zijn ,doe dat dan
iedereen neemt wat bij haar/hem helpt en als je zo van je angst afraakt is dat goed
iedereen heeft zijn eigen manier want diep vanbinnen zijn we allemaal anders en reageren anders op sommige middelen
groetjes tania
Door Leon
#41397
Het is ook een beetje misbruik maken van de situatie. paniekers hebben er alles voor over om van de paniek af te komen en ja dus ook veel geld. 70 euro voor 2 flessen? Pffffff Die zijn helemaal gestoord , zeg. Je kan je gelf veel beter investeren in bv een abonnement bij de sportschool en zal je ook meer helpen.
Maar ja ik zou mijn geld er niet aan besteden.
Door tania 67
#41401
heel juist leon
daarom wordt er dat dat gebied zoveel geprofiteerd van sommige paniekers,ze denken soms dat is het wondermiddel,ze schrijven het op internet
en geld speelt op dat moment geen rol,als we maar beter worden
helaas is de werkelijkheid anders,daarom juist dat ik zo tegen die producten ben en ook natuurgeneeskunde zit daar tussen
veel geld voor wat soms
maar dat is mijn mening,sommigen zullen het daar wel niet mee eens zijn
maar in deze tijd heeft ieder recht op een eigen mening
het is maar 65,70 euro voor 2 flessen,had mij 4,30 euro mis lezen hi hi
maar toch nog schandalig veel volgens mij
groetjes tania
Door Leon
#41402
Er zal echt geen rotzooi zijn maar het drinken van dat drankje zal niet 1 2 3 je paniek van verdwijnen
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#41403
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 01 mei 2012, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door muppie
#41417
Ik klik net op die link van Bibi en dat laatste zinnetje laat mijn haren overeind zetten. "Het ligt allemaal binnen handbereik. De keuze is aan jou!" Sorry hoor, maar dit ruikt naar SPAM. Vooral als je in de angst zit ben je erg gevoelig voor di soort zinnen. Je hebt er echt alles voor over om er van af te komen. Je kan dat geld beter voor de sportschool gebruiken. SOmmige vitamines enzo zullen heus wel helpen voor een deel, maar ik geloof niet dat het het middel is om voor goed van je angst af te komen.
Door Monie
#41418
krijg je meer last van een angstoornis omdat je medicijnen tegen angststoornissen, antidepressiva inneemt??
Dat is toch wel een beetje vreemd of niet? Die medicijnen moeten je toch juist helpen?

Ik sluit me wel een beetje aan bij je mup, ik geloof best dat er goede vitamines zijn maar ook een heleboel niet, en waarvoor je ook nog erg veel moet betalen.

fijne dag allemaal!!

xxxxx monie
Door tania 67
#41419
lieve monie
meestal neemt zoals je wel weet de angst toe in de opbouwfase van een ad nadien niet meer
maar je hebt voor en tegenstanders van ad,net zoals nu bij die voedingssupplementen
en een tegenstander van ad zal vlugger zeggen dat het de angst aanwakkerd en niet zoveel doet
een voorstander stelt zich daar terecht vragen bij
net zoals natuurgeneeskunde en voedingssuplementen,daat ben ik het niet mee eens en anderen kunnen er dan geen kwaad woord over horen
zie voor en tegenstanders en ook al discusseer je er uren over ,iedereen zal wel bij zijn of haar mening blijven
ah ik denk altijd iedereen doet het op zijn manier als het maar helpt
of je nu geloofd in ad,voedingssupplementen ,natuurgeneeskunde enz als het bij jou helpt is het goed
maar ik heb het ook soms moeilijk als ze ad afbreken,ik wil het verdedigen want het geeft mij zo goed geholpen
maar dat zal bij iemand die voedingssupplementen neemt of aan natuurgeneeskunde doet ook wel zo zijn,we verdedigen nu eenmaal wat ons geholpen heeft
liefs tania
Door souries
#41429
mooi gezegd Tania. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen baat hebben bij ad. Ik alleen niet omdat ik er depressief van werd, maar dat kan ook aan de soort liggen. Doe waar je je lekker bij voelt, dan ben je al voor de helft geholpen.
Paniekaanvallen en CBD Olie