Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Imbawim
#62859
Hallo,

Ik heb weer vaak lichamelijke klachten zoals pijn in linkerarm, tussen schouderbladen, maag, darmen, en heel vaak wazig zien en duizeligheid, hart kloppingen in bed en wakker worden daardoor. Nu vraag ik me af hoe dit komt.. Ik sport, werk maar schijnbaar zit ik dus vol met stress.. Wat zijn deze signalen van het lichaam.. Als ik sport heb ik geen last als ik werk een beetje maar in rust dan heb ik geen rust dan komen die symptomen allemaal.. Ik vraag me af of ik dus door moet gaan met alles of juist niet ik heb geen idee wat me lichaam wil.. Ben bij de dokter geweest een paar keer de laatste 2 maanden maar er kan niks gevonden worden..

Geen idee wat ik nou moet doen kan zo niet verder leven word hier depressief van en ik ben nog maar 24...

Groetjes,

Willem
Door kim1991
#62896
Hoi imbawim!

Ik denk idd dat het door stress kan komen die klachten. Ik weet niet waar je stress van kan hebben, want dat kan ik niet terug vinden in je verhaald.
De momenten waarop je rust hebt, kan jr niet rustig worden. Ik herken het wel alleen ik weet niet zo goed wat voor tips ik je kan geven. Wel probeer ik mijn focus op iets anders dan te leggen (ik ga even gamen of stuk fietsen of koken).
Ik zoek dus vooral afleiding!
Kan me heel goed voorstellen dat je er depri van wordt, des te belangrijker is het om te blijven sporten of bewegen!! Ik ben nu een tijd depressief en vind het steeds lastiger om iedere dag even te bewegen. Ik zorg er voor dat mn vriend meegaat want dan heb OK meer motivatie! Ik weet niet hoe dat bij jou is, maar als je sport dan heb ik minder last van die klachten en dus denk je er minder aan. Als ik niks doe of even rust dan ga ik nadenken en dan valt ieder klein dingetje op en wordt het steeds groter!

Succes ermee!!
Paniekaanvallen en CBD Olie