Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door marcob
#44979
Hallo,
Wie is er bekend met mindfulness en helpt het ook bij pa.
Ik wil echt aan mijn pa werken en misschien werkt het. Wel.
Door Jerke89
#45271
Ik ben zelf de eerste keer naar yoga gegaan en het beviel echt super goed. Vandaag voelde ik me al minder raar dan de afgelopen tijd en heb nog een PA gehad maar die had ik binnen een paar minuten al onder controle, normaal loopt het uit de hand en begin ik heel erg te trillen en wordt ik duizelig en klopt me hart als een gek.

Wel had ik de eerste 5 minuten echt moeite met ontspannen en alles zat vast, het was een hele ervaring maar deed me super goed!
Door jermen
#45272
hoi
misschien een tip om eens een boek te halen bij de bieb, ik heb dat ook gedaan en ik heb er veel van geleerd, wil nog altijd de cursus doen maar heb begrepen dat je er dan helemaal in moet duiken. Maar heel veel tips helpen echt.
Door Mad
#45275
Ik heb heel veel aan mindfull door het leven gaan. Ik heb ook de cursus gedaan voor m'n werk, maar je kunt 'm ook op indicatie doen via de GGZ dan wordt het vergoed, de cursus is altijd 8 weken.
Door Peet
#45453
En?? Ben je begonnen??
Paniekaanvallen en CBD Olie