Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door odie
#28926
Ben het boek mindfulness voor vrouwen van seue Patton Thoele aan het lezen. Sorry dat ik hiermee mannen (waaronder Bert :lol: sorry) uitsluit maar het is een erg prettig boek. Geen directe oplossing voor paniekaanvallen maar wel weer een prettige bijdrage voor het herstel! :wink:
Door Bert
#28927
Dat vraagt om een reactie Odie!!!!!

Wat kan Mindfulness speciaal voor vrouwen betekenen, waar de mannen niets aan hebben?
Door odie
#28929
Ik wist het, ik wist het.......zat nog te twijfelen om het te posten :wink: Jij mag het ook lezen hoor Bert. Denk dat dit boek anders is aangezien er veel herkenbare valkuilen voor vrouwen in worden beschreven. Enne de hormonenwisseling etc
Door Bert
#28933
:lol: grapje, moet kunnen toch?? :lol: (varkentje)

Zou het ook iets kunnen zijn voor een metroman??? 8)
Door wil
#28937
Ik ben me net aan het orienteren om een mindfulness cursus te gaan doen. Mijn huisarts doet het zelf al 35 jaar. Ben er nog niet achter wat het nu precies is. Maar nu begrijp ik dat er toch een verschil is tussen vrouwen en mannen in hun denken. :D
Door mupke
#28942
Altijd goed voor mannen om ook zoiets te lezen, dan begrijpen ze het mysterie van vrouw zijn beter :D
Door wil
#28945
Ik ben al sinds 1974, wat een tijd zeg, met dezelfde vrouw. En ik snap haar nog steeds niet. Een vrouw is nooit te begrijpen. Maar zij begrijpt ook nog steeds mijn paniekaanvallen niet. Nu snap ik die zelf ook niet waar ze vandaan komen. :wink:
Door jermen
#28946
Ha Odie

Ben hem net wezen bestellen bij de boekhandel, op jou aanraden :lol:

Ach Wil mannen en vrouwen zullen elkaar nooit helemaal begrijpen dat houd het spannend toch :roll: een voordeel volgens mij zijn er meer vrouwen dan mannen met paniek of zie ik dat verkeerd :shock:
Door wil
#28951
Ik weet niet of er meer vrouwen zijn met paniek. Mannen willen het misschien niet laten merken. Ik heb ook jaren lang smoesjes verzonnen om dingen niet te hoeven doen.
Door jermen
#28953
Zie je toch weer een verschilletje :lol:

Nee hoor maar je ziet ook op het forum minder mannen als vrouwen maar ze zijn er wel.
Vrouwen praten misschien idd wat makkelijker hoewel voor ik met mijn paniek naar buiten kwam heeft ook lang geduurd denk dat het toch meer aan iemands aard ligt

groetjes jermen
Door odie
#28955
Avond allemaal!,

Jermen, leuk en super dat je het boek ook hebt besteld.
Bert, tegen mij kun je alles zeggen, dat weet je toch wel inmiddels :wink:

Maar goed....Mindfulness is er voor iedereen; mannen en vrouwen! En paniek leeft onder mannen en vrouwen al blijft het denk ik wel zo dat vrouwen eerder hulp zoeken. Dus petje af voor de mannen onder ons hier! Ik zou willen dat er meer mannen waren waar ik zo alles eerlijk tegen durfde te zeggen....... Wellicht durf ik dankzij jullie openhartigheid wel de dingen te zeggen tegen mijn eigen man! Dus dank (al zullen er altijd wel verschillen blijven)
Door Bert
#28958
Onder het mom van: '' schat ik heb voor jou een boek over mindfulness besteld", ga ik natuurlijk dit boek ook maar eens lezen. :lol:
Door jermen
#28959
Ha odie
dat is idd waar daardoor durf je ook opener te zijn naar je partner, raar eigenlijk he dat je dat dan eerder niet deed maar ja.
Idd bedankt mannen dat jullie deelnemen aan dit forum

jermen
Door odie
#28963
Bert...........je bent er weer! Moet lachen om je! Zal ik dan maar af en toe teksten doorspelen via hier?
Ben trouwens erg blij voor je dat het goed gaat met het afbouwen......(we zijn er gewoon nog niet helemaal, stap voor stap)
Zal ik je nog even blijer maken? In MIJN mind :wink: boek staat dat mensen die aan mindfulness doen ook hooggevoelige mensen zijn en dus erug slim. Wisten we allang natuurlijk. Nu nog even de weg terug vinden slim, hooggevoelig en blij te zijn en alle bagage overboord te kiepen.
Door jermen
#28969
Bert :lol:

Odie en daar gaan we voor maar vooral voor dat blij zijn!!!

jermen
Paniekaanvallen en CBD Olie