Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door SoleSur5er
#9836
Ik wilde al een tijdje een site bouwen, alleen, over welk onderwerp dan? Ik heb besloten mijn ervaringen met angst en paniekaanvallen online te zetten en de remedie die mij er van verlost heeft! Ik hoop dat het zinvolle informatie voor je blijkt te zijn en ik zal proberen de site steeds mooier en uitgebreider te maken!
www.paniekweg.nl
Laatst gewijzigd door SoleSur5er op 22 okt 2008, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door notsure
#9852
SoleSur5er schreef:Ik wilde al een tijdje een site bouwen, alleen, over welk onderwerp dan? Ik heb besloten mijn ervaringen met angst en paniekaanvallen online te zetten en de remedie die mij er van verlost heeft! Ik hoop dat het zinvolle informatie voor je blijkt te zijn en ik zal proberen de site steeds mooier en uitgebreider te maken!
www.paniekweg.nl
Hmm, het lijkt me meer reclame voor het boek + dat je er een creditcard voor nodig hebt om het te bestellen. Ik denk dat lang niet iedereen die heeft. Wellicht kan je beter wat meer tips vanuit dat boek op die site zetten, dan is de site wat waardevoller en interessanter.

No offence :)
Door jeemie
#9854
Hi SoleSur5er,

Ik ben het boek aan het lezen, ik heb het van een vriend gehad. Die one step techniek, hoe werkte dat bij jou? Had je vaak last van aanvallen, of meer angstgevoelens?

Zijn aanpak klinkt erg logisch en ik heb wel het idee dat het zou kunnen werken, maar ik zou niet zo goed weten hoe ik het aan moet pakken.

Groetjes Jeemie
Door SoleSur5er
#9871
notsure schreef:
SoleSur5er schreef:Ik wilde al een tijdje een site bouwen, alleen, over welk onderwerp dan? Ik heb besloten mijn ervaringen met angst en paniekaanvallen online te zetten en de remedie die mij er van verlost heeft! Ik hoop dat het zinvolle informatie voor je blijkt te zijn en ik zal proberen de site steeds mooier en uitgebreider te maken!
www.paniekweg.nl
Hmm, het lijkt me meer reclame voor het boek + dat je er een creditcard voor nodig hebt om het te bestellen. Ik denk dat lang niet iedereen die heeft. Wellicht kan je beter wat meer tips vanuit dat boek op die site zetten, dan is de site wat waardevoller en interessanter.

No offence :)
Hahaha, no offence taken! Reclame is het eigenlijk wel ja, aangezien het mij echt goed geholpen heeft. Wat betreft die creditcard; zo werken die yanks he, waar hebben we anders die kredietcrisis aan te danken:-)
Het plan is naast dit boek nog andere, goede, no-bullshit remedies te verzamelen en die ook direct beschikbaar te krijgen via mijn site, dus zonder de creditcard. Helaas heeft dat technisch nogal wat voeten in de aarde, maar wordt aan gewerkt!

Tevens ben ik bezig het boek te vertalen, dat leest immers een stuk makkelijker. Hoe dat allemaal gaat werken hoop ik binnenkort daar te kunnen melden.
Door Leon
#9872
Mag je wel uitkijken voor copyright. Als ze er eenmaal lucht van hebben heb je daar zo een grote claim aan je broek hangen. En claimen kunnen die Amerikanen wel. Dus wees voorzichtig
Door SoleSur5er
#9887
Leon schreef:Mag je wel uitkijken voor copyright. Als ze er eenmaal lucht van hebben heb je daar zo een grote claim aan je broek hangen. En claimen kunnen die Amerikanen wel. Dus wees voorzichtig
Weet t. Vandaar ook dat met schriftelijke goedkeur van de auteur gaat. Maar de site is niet alleen voor dat boek, graag jullie bijdrage over serieuze, werkende methoden om de klachten te verminderen!
Door SoleSur5er
#9897
jeemie schreef:Hi SoleSur5er,

Ik ben het boek aan het lezen, ik heb het van een vriend gehad. Die one step techniek, hoe werkte dat bij jou? Had je vaak last van aanvallen, of meer angstgevoelens?

Zijn aanpak klinkt erg logisch en ik heb wel het idee dat het zou kunnen werken, maar ik zou niet zo goed weten hoe ik het aan moet pakken.

Groetjes Jeemie
Bij mij was het een combi, sluimerend angstgevoel vanaf het moment van wakker worden en dan aanvallen op de (natuurlijk) meest ongelegen momenten. Wat betreft de techniek; het vraagt wel wat moed wat hij schrijft, aangezien je het toe laat. Wanneer je de techniek toepast werkt het wel meteen, gelukkig:-)
Gebruikersavatar
Door fobietoby
#11763
Hey,

Ik kwam vanmiddag dus viavia op die site terecht.
Ik dacht al van wat komt me dit bekend voor.
Heb het E-book meteen besteld, groot deel gelezen, en het is allemaal zo logisch weer.
Mja hoevaak heb ik dat al gezegd.
Ik vind het iig een hele andere kijk op angst dat zeker.
Ik ga het in ieder geval proberen en hou jullie op de hoogte!
mvg.
Door Justin
#13531
Het boek "Panic Away" was voor mij absoluut de oplossing. Het boek, beschrijft de symptonen van een aanval, waar het vandaan komt, hoe ongevaarlijk het is, en geeft vervolgens een techniek die werkt aan het accepteren en leren omgaan met een aanval. (In feite komt de techniek erop neer dat je geloof moet hebben dat er in feite geen gevaar is en dat je slechts 'symptonen' voelt. Je moet die gevoelens niet weg proberen te duwen, maar juist beleven. Je moet ze beleven zonder er bang voor te zijn. Je hebt al meerdere keren een aanval gehad en je hebt ze altijd overleefd, dus ook nu ga je ze overleven. Dit is slechts een korte omschrijving, om echt te snappen hoe het werkt zou je misschien toch het boek moeten lezen.)

Ik heb meteen nadat ik het gelezen heb, bioscoopkaartjes gekocht (In een bios en in bijv een vliegtuig heb ik ALTIJD aanvallen) en heb tijdens de film de techniek een aantal keren toegepast. Ik voelde de aanvallen opkomen, en dmv de techniek meteen weer wegspoelen. Ideaal! Ik voelde me fantastisch!

Ik zou iedereen die last heeft van paniekaanvallen dit boek aan willen raden. Het is ook in het nederlands verkrijgbaar onder de titel "Paniek weg".

Nee, ik heb geen baat bij verkoop van dit boek, maar het heeft mij tot nu toe zo geweldig geholpen dat ik het iedereen gewoon aan wil raden.

Ik kan niet wachten tot ik het uit kan proberen in het vliegtuig!
:D
Paniekaanvallen en CBD Olie