Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Debje
#66971
Goedemiddag allemaal,

Al vaker heb ik over Pieter Frijters gelezen op het internet.
Echter zijn 1-2 sessies bij hem enorm duur.
Volgens mij en denk ik vele is hij wel heel erg goed alleen is het financiële dat je tegen houd.
Nu is er een nieuwe online cursus van hem voor 220,- euro per gekozen cursus.
Wat denken jullie?
Zou dit even goed werken als zijn sessies?
Zijn er mensen die hier wel 220,- voor over hebben?

http://www.mindtuning.nl/e-learning/bestellen.php
Door muppie
#67005
Hoi Debje,

Ik heb werkelijk geen idee of zo'n online cursus net zo goed zou werken als een sessie. Als het minder zou kosten zou ik zeggen: gewoon proberen. Ik heb verder geen ervaring met Pieter Frijters. Maar eigenlijk haak ik bij voorbaat al af als er zulke hoge bedragen worden gevraagd. Dus nee ik zou die 220 euro er niet voor over hebben.
Succes met het maken van de keuze in ieder geval.

Groetjes,
Muppie
Gebruikersavatar
Door Pietjepaniek
#67060
Ik werd een beetje bang van zijn site..er staat dat ssri`s je juist angstiger maken en dat je haren uitvallen etc. Nog nooit gehoord!!
Door Mink015
#68067
Niet mee in zee gaan. In de jaren dat ik (lange goede periodes, korte slechte) ben ik meerdere mensen tegen gekomen die naar hem zijn geweest , mij zelf meegerekend (2 maal).Nooit iemand tegen gekomen die er maar iets aan gehad heeft, allen hadden spijt en waren veel geld kwijt. Het is een verdienmodel a la Emile Ratelband, alleen die entertaint je nog.
Paniekaanvallen en CBD Olie