Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Door Koos
#20202
Op dit moment ben ik een week gestopt met roken. Gemiddeld rookte ik 20-25 sigaretten per dag de afgelopen 12 jaar. Nu is het stoppen met roken op zichzelf al moeilijk, maar met pa's in mijn ogen nog moeilijker.

Mijn vraag aan jullie is: Heeft iemand ervaring met het stoppen en paniekaanval? En heeft roken buiten de bestaande nadelen ook veel invloed op pa's?
Gebruikersavatar
Door P. Aniek
#20207
:roll:
Laatst gewijzigd door P. Aniek op 16 apr 2012, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door summerskys
#20213
Ik ben in september na 5 jaar elke dag ong 15 sigaretten roken gestopt. Ik merk nu dat ik minder snel paniek heb, me conditie is beter als ooit, en ik heb geen hartkloppingen meer, en adere dingen zoals schrale keel enzo.. dus het is zeker de moeite waard.
In het begin ga je je wel anders voelen maar dat gevoel is na een maandje ook weg, gewoon even doorbijten, dan weet ik zeker dat je je een stuk beter voelt!

Groetjes Erwin
Door bibi55
#20904
Ik ben een half jaar geleden gestopt met roken maar ik heb geen verschil gemerkt met het aantal aanvallen. Enigste verschil hoe ik het merk is in mijn spaarvarken :D
Door Leon
#20920
Wees gewoon superblij dat je eindelijk de stap heb durven nemen en neem nooit meer een trekje van een sigaret
Gebruikersavatar
Door Frodo212
#21190
Ik ben 4 maanden gestopt met roken en voor mij is het alleen maar positief uitgevallen.
Ik ben nu niet meer bang dat ik doodga omdat ik rook :D

Wat PA's betrefd kan ik er niet zeggen beter op geworden te zijn, maar dat het leven gezonder is zonder sigaret, die gedachte neemt niemand mij af! :wink:
Door Leon
#21199
Heel goed dat je gestopt bent want het is toch beter voor je
Paniekaanvallen en CBD Olie