Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

Gebruikersavatar
Door Lizzeh
#6343
Hey allemaal,

Ik ben hier al een tijdje niet geweest, omdat het de laatste tijd redelijk goed met me ging. Ben met de bus en de trein geweest, zónder paniek. Volgens m'n psychotherapeut ben ik zelfherstellende en ik werk nu zelfs 36 uur in de week (i.p.v. 10).

Ik heb na erg lang twijfelen besloten om in november naar een concert te gaan van mijn favoriete band. Gelukkig gaat m'n beste vriendin mee die overal vanaf weet en me heeft verteld meteen weg te zullen gaan als ik dat wil.

Ik zit 'm nu alleen al te knijpen, het liefst wil ik het voorprogramma skippen. Dan kan ik me aandacht moeilijk op iets anders vestigen. Maar kan je dan überhaupt nog wel naar binnen? (Het gaat over de Melkweg). Als het hoofdprogramma begint ga ik er eigenlijk al vanuit dat ik nergens meer aan denk, of iig het minste kans heb op een PA.
Maar hoe zorg ik er nu voor dat mijn enge gedachtes niet opkomen, dat ik niet nu al nerveus ben en dat ik als ik daar ben me zeker genoeg kan voelen?
Ik moet van tevoren 45min in de bus doorbrengen, wat met het concert in aantocht vast nóg spannender zal zijn. Maar ik wil het zo graag proberen!

Ik hoop dat jullie wat tips hebben zodat ik weet wat ik kan doen als ik me opeens wat week en angstig ga voelen, tussen al die mensen. :oops:
Paniekaanvallen en CBD Olie