Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

#33224
Omdat ik al een lange tijd een kinderwens heb en nu weer ben gestart met geruik van een ad, heeft mijn psych me een site doorgegeven waar je alles kunt vinden over de verschillende ad's en de risico's die er eventueel kunnen ontstaan bij een zwangerschap. Zelf zegt ze ook, liever een toekomstige mama met een ad die goed in haar vel zit, dan een stresvolle mama to be wat ook niet goed is voor een kindje. Zo denk ik ook.
De site is www.poppoli.nl (uuuuh hoe komen ze aan die naam :wink: )
Niet dat ik nu meteen zwanger wil worden,ik wil eerst lekkerder in mijn vel gaan zitten en kijken of de ad me daarbij gaat helpen. Maar voor de toekomst.........
Door Lotje
#35819
Bedankt voor de info. Ik wil zelf ook heel graag zwanger worden maar ik moet eerst me ook veel beter in mn vel voelen en meer durven. Ik ben nu net begonnen met medicatie, dat stond me best tegen omdat ik wel graag zwanger wil worden in de toekomst. nu ben ik erachter dat dat met medicijnen ook heel goed mogelijk is!
Door deentje
#35822
Ik heb tijdens mijn zwangerschap fluoxetine gebruikt, en ben 6 weken voor de bevalling gestopt met t medicijn zodat ik thuis kon bevallen en borstvoeding kon geven. is mij goed bevallen.. alleen heb ik maar kort borstvoeding kunnen geven omdat ik toen weer veel paniek kreeg.
Paniekaanvallen en CBD Olie