Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

#67056
Wat doen jullie als het gebeurd in een situatie of openbare plek?
Vertel je iemand dat je een paniekaanval hebt? Of wil je juist niet dat iemand het weet?

Ze zeggen altijd dat je niet bang hoeft te zijn dat iemand het ziet. Nou mensen zien aan mij wel dat er iets is..ik ren namelijk.plotseling weg of vertoon ander vluchtgedrag..vandaag vluchtte ik tussen twee kermiswagens in en dachten ze dat ik iets wou stelen...zouden jullie dan zeggen..nee sorry ik heb n paniekaanval?
Door dev
#67064
Ik heb ze zelf niet zo extreem, maar ik voel ze wel aankomen. Als ik ze voel dan ga ik mezelf afzonderen zodat anderen het niet meemaken. Ik ga bv naar huis als ik 's avonds ergens ben, of ik ga even een rondje lopen. Over het algemeen zijn er wel een paar mensen om me heen die ik het heb uitgelegd. M'n vriendin ziet ze ook, die kijkt eerst aan of ik er zelf uit kom en anders komt ze even bij mij (is de goede volgorde, géén afhankelijkheid creëren met dit!).

Je kan gewoon zeggen dat je aan paniekaanval hebt, waarom niet? T is niet dat je t voor de lol doet, is niets om je voor te schamen.
Paniekaanvallen en CBD Olie