Forum

Een aantal handige tips en trucs voor het verminderen van paniekaanvallen en natuurlijk tips en trucs voor tijdens een aanval.

Moderators: Leon, Leap

#58093
Hallo,

Ik vond het eens tijd worden om jullie te laten weten wat er voor gezorgd heeft dat ik al wekenlang geen paniekaanval meer heb gehad. Ik heb weliswaar soms nog wat gepieker en mindere gevoelens, maar in het algemeen is mijn leven er een heel stuk op vooruitgegaan en ik ben nog 5 weken af van het einde van het programma. Ik heb zo af en toe nog een neiging om veel te piekeren, maar ik weet wel hoe ik ermee om kan gaan en ik heb mijzelf onder controle.

Ik vind dat iedereen wiens leven sterk belemmerd wordt door angsten en paniekaanvallen het recht heeft om gelukkig te zijn. En met dit programma kun je dat doen!

http://www.angstoverwinnen.com

Luister, ik ben geen willekeurige adverteerder die een programma aan mensen probeert aan te smeren. Ik meen wat ik zeg dat dit programma je echt van je angsten af kan helpen, als je het maar doet! Ik meen het! Iedereen kan genezen van zijn angsten, ook jij!

Dit programma is erg grondig en voor iedereen van toepassing. Ik begrijp dat jij als persoon wiens leven sterk beperkt erg sceptisch bent omdat je misschien al vele therapieen en andere middelen hebt geprobeerd. Maar de persoon die het programma heeft gemaakt is een ervaringsdeskundige, hij is zelf ook door paniekaanvallen gegaan.

En maak je geen zorgen dat je gewoon geld wordt afgetroefd. Je kunt het gratis proberen en na 8 weken kun je de beslissing maken of je de andere helft van het programma koopt en verder gaat, of dat je stopt (en geloof me, dat wil je dan niet meer).

Dus er zitten geen risico's aan verbonden. Je kunt het gewoon gratis uitproberen (nou ja, 1 of 2 euro verzendkosten, maar dat is niks)

jij, als persoon die lijdt aan angsten, moet mij geloven als ik zeg dat ik zweer dat het gaat helpen zolang je maar doet wat het programma je opdraagt. Je kunt letterlijk binnen een halfjaar volledig verlost raken van al je angsten (nou ja, alle irrationele onnodige angsten, niet voor een tijger natuurlijk ofzo). En binnen een jaar zal dat zeker het geval zijn. Ik zweer erbij dat ik dit niet zou zeggen als het niet waar is, ik zweer dat het je lijden zal stoppen. Ik zou dit echt nooit willen zeggen als ik slechts een adverteerder was die niet wist of het werkelijk werkt. Ik meen het. Mijn enige doel hier is om andere mensen te helpen. Iedereen heeft het recht op een gelukkig leven, en iedereen kan een gelukkig leven krijgen. Voor elk probleem dat je hebt is een oplossing. Geloof me alsjeblieft en zorg ervoor alsjeblieft voor dat je ook gelukkig kunt worden!

Het is aan jou, het enige wat je hoeft te doen is op de link te klikken en het audioprogramma uitproberen door contact op te nemen. Ik plaats de link nog een keer om nog even te accentueren hoe belangrijk dit programma voor jouw leven kan zijn.

http://www.angstoverwinnen.com/audio_pr ... _angst.php

groeten, het is gratis uitproberen en ik zweer dat het werkt zolang je het doet. Doe dit voor jezelf want je zit waarschijnlijk al veel te lang te lijden.
Door Galaxy
#58195
Heb me sinds vorige week ingeschreven op de maillijst van hem. Hij werkt best inspirerend.
De cd's heb ik (nog) niet besteld
Paniekaanvallen en CBD Olie