Forum

Hier komen speciale verzoeken van bijvoorbeeld TV programma's...

Moderators: Leon, Leap

Door patries 1971
#17832
hoi Bert,

DAt is ook raar, ik kreeg gelijk mail na 2 minuten....zou het nog een keer proberen als ik jou was, hoewel ik je weinig kans geef ivm psycholoog.....maar dat ik nu weer papieren kreeg snap ik ook weer niks van...
Door Lotje
#17838
Ik heb het gisterochtend ingevuld (de vragenlijst) maar heb nog niks te horen gekregen.. ben benieuwd!
Door Bert
#17839
Heb gisteravond hen een mailtje gestuurd, maar tot op dit moment hier ook nog geen reactie op ontvangen.
Voor de duidelijkheid, heb alleen een mail terugontvangen dat men binnen afzienbare tijd contact zouden opnemen.
Door patries 1971
#17840
nou ik vind het maar raar hoor......

Hoe is het verder Bert??
Door Esje
#17870
Hoi patries! Ik heb idd ondanks de mail dat ik er niet voor in aanmerking kwam, toch de papieren thuisgestuurd gekregen...(?!)
Heb ze ingevuld en opgestuurd en ben benieuwd of ik nu wel ineens in aanmerking kom.
Raar dat jij nog niks gehoord hebt Bert..
Door Bert
#17963
Heb vandaag onderstaande mail ontvangen:

Bedankt voor uw email. Het onderzoek zal begin november van start gaan. U zult binnenkort meer informatie hierover ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Tara Donker
Door Lotje
#17964
Heb ook nog steeds geen mail terug ontvangen, wel de papieren om op te sturen, die heb ik dan ook maar op de bus gedaan. Ben benieuwd!
Door Bert
#17967
Heb nog geen papieren ontvangen. Dit was de mail op mijn eigen verzoek naar de stand van zaken.
Door patries 1971
#17977
nou ik heb er al weinig vertrouwen in, iedereen heeft wat anders.....hihi nu al wantrouwig.....
Door Bert
#17988
Heb net een giga vragenlijst via de mail ingevuld, afwachten op een reactie van hen.
Door patries 1971
#17989
hahah nou ik heb weer geen giga vragenlijst gehad....Snap er niks van...

Hoe is het gegaan??
Door Lotje
#17990
Ik mag meedoen :D
Zodra ze dat formulier met handtekening binnen hebben, krijg ik informatie.
Door patries 1971
#17991
he Lotje,

WAt goed joh!!! Ben benieuwd hoor
Door Bert
#18008
Was een lange lijst, via de mail.
In het bijgevoegd schrijven werd aangegeven dat er een toestemmingsbrief per post wordt gestuurd. Deze heb ik nog niet ontvangen.
Daarnaast, nadat ik de lijst heb beantwoord, ook geen mailtje terug gehad.
Door Bert
#18022
Heb vandaag via de post het toestemmingsformulier ontvangen.
Heb het ondertekend en op de bus gedaan. Afwachten hoe nu verder.
Paniekaanvallen en CBD Olie