Forum

Hier kun je alles kwijt wat je niet denkt kwijt te kunnen in één van de andere categoriën.

Moderators: Leon, Leap

Door music
#59025
Weer eens tijd voor een positief topic.

Schrijf hieronder iets waar je vandaag trots op bent geweest of wat je goed vond van jezelf. Het kan al in hele kleine dingen zitten. Elke dag is er wel iets!

(en niet alleen maar meelezen hè, het zal je goed doen 8) )

Ik begin: vandaag ben ik begonnen met de eerste les van start 2 run. Keek er lang erg tegenop om te gaan bewegen, maar toch gedaan!
Door Mirann89
#59034
Knap!!

Ik heb dit weekend in mijn moeders huis geslapen en ben naar de winkel geweest.
Heb me het hele weekend verrot gevoeld, maar ik heb het wel gedaan!!
Door leoni2
#59040
Knap!

Ik heb vandaag dingen gegeten die ik eigenlijk niet durf te eten omdat ik bang ben voor een allergische reactie.
Door Mirann89
#59042
Goed zo!! En goed gegaan dus! Knap :D
Door music
#59091
Vandaag tweede les van het hardloop programma gedaan! 8)
Door mulder
#59202
ha wat een leuk item dit, positieve energie. Waar ben ik vandaag trots op? Nou ik ben in het algemeen trots op mezelf dat ik mijn ad heb afgebouwd en ik sinds 3 weken geen ad meer slik! Daar ben ik elke dag trots op, want het kostte me een jaar om af te bouwen. Dus elke dag die ik weer opsta, de kinderen verzorg, ze op tijd naar school heb en mijn ochtendwandeling doe, voel ik me trots omdat ik ook weet hoe anders en naar en moeilijk het kan zijn. Ik ben benieuwd naar andere trotse mensen!
Door Pim
#59208
Ik ben er trots op dat ik deze keer niet ben gaan huilen en boos ben geworden bij het werkoverleg door mijn collega die steeds gemener wordt. het lukte me om rustig te blijven en haar opmerkingen te negeren. Met dank aan mijn psych die ik de dag ervoor nog heb gesproken hierover.
Diana
Door Pien
#59212
Wat leuk die positieve dingen!
Ik ben na 3 jaar niet te zijn geweest, naar de tandarts gegaan en heb weer een frisse mond!
Door music
#59214
Ik heb vanochtend hard gewerkt aan een rapport en hardgelopen. Daar ben ik trots op

En ik krijg positieve energie van alle positieve berichtjes hierboven 8)
Door leoni2
#59293
Wat leuk al die positieve berichtjes! Ik ben trots omdat ik afgelopen week aan mijn masters ben begonnen. :-)
Door Wendy mv 3
#59295
Ondanks dat ik er heel erg tegenop zag ( door de angst durf ik bijna niets meer) toch vandaag op ziekenbezoek bij mijn schoonmoeder geweest. Heb het gewoon gedaan en ging goed! Gaf een gevoel van bevrijding, dat ik wel degelijk grip heb op mijn leven en geen slachtoffer.
Door music
#59328
Zo is het maar net Wendy! Je hebt ook grip op je eigen leven!

Ik ben vandaag trots omdat ik iets heb gedaan waar ik heel zenuwachtig voor was. Ik kan alleen nog even niet zeggen wat. 8)
Door Pim
#59335
Nou Music, je maakt me nieuwschiering.
Ik ben vandaag trots op mijn collega, is bevallen van een gezonde zoon.
En op mezelf omdat het me nog steeds lukt mezelf niet helemaal gek te maken.
Door mulder
#59431
Vind dit zo'n leuk topic dat ik er ook weer iets in ga plaatsen. Ik ben trots at ik de kinderen vandaag weer aangekleed heb, heb laten ontbijten, tanden gepoetst en op tijd op school heb gekregen.
Op sommige dagen en voor sommige mensen is dit heel normaal, maar voor mij is het soms heel lastig; daarom ben ik trots dat ik het weer heb gedaan!!!

En jullie, waar zijn jullie trots op???
Door mulder
#60617
Ik vond dit zo'n leuk en positief item dat ik er gewoon weer een reactie in plaats. IK denk namelijk dat door aandacht te geven aan het positieve en aan datgene dat wel goed gaat, je jezelf beter kan laten voelen. Daarom ben ik vandaag op gisteren. Er was een tennistoernooi en ik heb meegedaan. Ik heb 2 wedstrijden gespeeld (tijdens het laatste toernooi kreeg ik tijdens het tennissen een enorme paniekaanval en dat was heel vervelend) en ben zelfs wat blijven drinken. Het gevoel van vermoeidheid na het tennissen, de versnelling van mijn hartslag etc. geeft me hetzelfde gevoel als paniek waardoor ik soms paniek ga voelen. Maar ik heb genoten van het gevoel en van het tennissen. En jullie, nog positieve dingen meegemaakt???
Paniekaanvallen en CBD Olie